- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica wewnętrzna [mm]: 31
- Średnica zewnętrzna [mm]: 64
- Wysokość [mm]: 155
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 31
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
- Ciężar netto [kg]: 0,7
- Ciężar brutto [kg]: 0,1
Dodaj opinię
(06.11.2020)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MASTER-SPORT GERMANY 712/37-OF-PCS-MS
(04.10.2020)
Co tu dużo mówić, kupiłem ze względu na cenę. Do mojego starszego samochodu nie potrzebuję filtrów za miliony, dlatego wybrałem ten oraz inne filtry: kabinowy, powietrza i paliwowy. W tym sklepie dość tanio można różne części dostać. Na pewno tu wrócę
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MASTER-SPORT GERMANY 712/37-OF-PCS-MS
(19.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MASTER-SPORT GERMANY 814/80-OF-PCS-MS
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | E50242 |
ACDELCO | AC 6211 E |
ALCOFILTER | MD-459 |
ARMAFILT | OB-64/155.0 |
ASAS | AS 1572 |
ASHIKA | 10-ECO109 |
ASHUKI | 139-237A |
BIG FILTER | GB-1214 |
BLUEPRINT | ADB 112115 |
BMW | 11 42 7 787 697 |
BOSCH | 1 457 429 185 |
BOSCH | F 026 408 732 |
BOSCH | P9185 |
CHAMPION | COF100545E |
CHAMPION | XE 545 |
CHAMPION | XE 545/606 |
CHAMPION | XE545/606 |
CLEANF | ML1723 |
COMLINE | EOF165 |
COOPE | G 1506 |
COOPERSFIA | FA5636 |
COOPERSFIA | FA5636 ECO |
COOPERSFIA | FA5636ECO |
CROSLAND F | 2261 |
DELPHI | FX20040 |
DENCKERMAN | A210251 |
FEBI | 26706 |
FILFILTER | MLE 1448 A |
FILTRON | OE 649/7 |
FILTRON | OE649/7 |
FRAD | 17.33.14/10 |
FRAD | 17.33.14/14 |
FRAM | CH9528 |
FRAM | CH9528 ECO |
FRAM | CH9528ECO |
GIF | LI 121 |
GUD | M 15 |
HEN | E32H D26 |
HOFFER | 14048 |
HOFFER | 7584048 |
JAPANPAR | FO-ECO109 |
JAPKO | 1ECO109 |
JC PREMIUM | B1B018PR |
KAGER | 10-0213 |
KAMOKA | F106101 |
KLAXCAR | FH079z |
KNECHT | OX 368D1 |
KOLBENSCHM | 50 013 628 |
KOLBENSCHM | 50013628 |
KOLBENSCHM | 628-OX |
KRAFT AUTO | 1702661 |
LAUTR | ELH 4327 |
MAG | 152071758830 |
MAG | 71758830 |
MAHLE | OX 368 D |
MAHLE | OX 368 D ECO |
MAHLE | OX 368 D1 |
MAHLE | OX 368 D1 ECO |
MAHLE | OX 368D1 |
MANN | HU 722 x |
MAPCO | 64865 |
MAXGEAR | 26-0304 |
MEATDORIA | 14048 |
MECAFILTER | ELH4327 |
MEYLE | 314 114 0003 |
MFILTER | MU 1207 |
MFILTER | TE 4009 |
MISFAT | L021 |
MOTAQUIP | VFL 499 |
MULLER FIL | FOP242 |
OPENPARTS | EOF4035.10 |
P.B.R. | AC-8065 |
PARTS-MALL | PBV-010 |
PURFLU | L347 |
PUROLATOR | L 38297 |
PZL | WO1544X |
QUINTON HA | QFL0169 |
SCT | SH 453 |
SCT | SH 453 L |
SCT | SH 453 P |
SOFIMA | S 5021 PE |
SWAG | 20 92 6706 |
TECNECO FI | OL 0242-E |
TECNOCAR | OP242 |
TEHO | 5537 |
TOPRAN | 500 735 |
UFI | 25.021.00 |
UNICO F. | EL 6155 x |
VAICO | V20-0633 |
VALEO | 586511 |
WIXFILTERS | WL7303 |
ALPINA
|
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.