- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna [mm]: 90
- Wymiar gwintu: M20x1,5
- Wysokość [mm]: 143
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AC | XD9288E |
ALCOZYP | SP1133 |
AMC FILTER | MF4446 |
ASAS | SPFC332 |
ASHIKA | 3005574 |
BLUEPRINT | ADC42338 |
BLUEPRINT | ADC42348 |
BOSCH | 1457434459 |
BOSCH | N4459 |
CHAMPION | L569/606 |
CLEANF | DN1933 |
COOPE | FSM4163 |
COOPERSFIA | FT5942 |
CROSL | 5213 |
EUROREPAR | 1643630980 |
FILTRON | PP856/1 |
FLEETGUARD | FF5744 |
FRAM | P9529 |
GB4 | FG2102 |
HBJAKOPART | J1335050 |
HEN | H237WK |
JAPANPAR | FC574S |
JAPANPAR | JFC574S |
LUCAS_ELEC | LFDS217 |
MAHLE | KC208 |
MANN | WK940/37x |
MECAFILTER | ELG5288 |
MITSUBISHI | 132525 |
MITSUBISHI | 132526 |
MITSUBISHI | DFF053024 |
MITSUBISHI | ME132525 |
MITSUBISHI | ME132526 |
MITSUBISHI | ME190031 |
MITSUBISHI | XE132525 |
MOTAQUIP | VFF453 |
MOTRIO | 8671014176 |
NPS | M133I95 |
P.B.R. | BG-1610 |
PURFLU | CS766 |
SOFIMA | S4423NR |
TECNOCAR | RN323 |
UFI | 2442300 |
UNI | GFE5348 |
VALEO | 587732 |
WIXFILTERS | WF8341 |
MITSUBISHI
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
MAGNETI MARELLI 161013350500 | MAGNETI MARELLI | Brak ceny |
Filtr paliwa HOFFER 4275 | HOFFER | Brak ceny |
Filtr paliwa HOFFER 4297 | HOFFER | Brak ceny |
Filtr paliwa MISFAT M603 | MISFAT | Brak ceny |
Filtr paliwa LUCAS LFDS217 | LUCAS | Brak ceny |
Filtr paliwa SCT - MANNOL ST 6089 | SCT - MANNOL | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Fram to amerykański producent działający w branży motoryzacyjnej od niemal 90 lat. Początki przedsiębiorstwa sięgają roku 1932. Od początku istnienia firma zajmowała się produkcją filtrów oleju. Przez lata doskonalone, dzisiaj filtry oleju Fram cieszą się uznaniem nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale na całym świecie. Jednak to nie wszystko, co producent ma do zaoferowania. W jego asortymencie znajdują się również wszelkie inne filtry samochodowe. Zatem auto części Fram to również filtry kabinowe i filtry paliwa. Produkty tej marki są zaliczane do klasy premium.
Przedsiębiorstwo posiada w Stanach Zjednoczonych kilka oddziałów, na które składają się biura i hale produkcyjne. Dzisiaj Fram to marka numer jeden wśród producentów filtrów samochodowych w Stanach Zjednoczonych. Firma specjalizuje się w filtrach do samochodów amerykańskich, choć w ofercie można znaleźć również liczne pozycje kompatybilne z modelami europejskimi.
Firma Fram to posiadacz licznych patentów. Przedsiębiorstwo miało duży wpływ na rozwój technologii filtracji oleju. Firma zawsze słynęła z wprowadzania nowych technologii, co zostało docenione między innymi przez włodarzy F1, a także kierowców na całym świecie.