Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2013 |
A.L.FILTER | ALG-2035 |
A.L.FILTER | ALG-2070 |
A.L.FILTER | ALG-2165/8 |
ACDELCO | FS 17 |
ACDELCO | FS 9213 E |
ACDELCO | FS 9214 E |
ALCOFILTER | SP-2003 |
ALFA | 0060523432 |
ALFA | 119113206100 |
ALFA | 119113206101 |
ALFA | 119113206104 |
ALFA | 4442559 |
ALFA | 60800097 |
ALFA | 6126291 |
AMC FILTER | NF-255L |
ASAS | SP 7001 |
ASAS | SP 7011 |
ASHIKA | 30-01-192 |
BLUEPRINT | ADN 12317 |
BMW | 12 68 2 313 |
BMW | 12 69 5 483 |
BMW | 13 32 1 268 231 |
BMW | 13 32 1 269 548 |
BMW | 13 32 1 270 038 |
BMW | 13 32 9 063 165 |
BOSCH | 0 450 905 030 |
BOSCH | 0 450 905 063 |
BOSCH | 0 450 905 095 |
BOSCH | 0 450 905 099 |
BOSCH | 0 450 905 099-065 |
BOSCH | 0 450 905 099-888 |
BOSCH | 0 450 905 201 |
BOSCH | 0 450 905 206 |
BOSCH | 0 450 905 262 |
BOSCH | 0 450 905 264 |
BOSCH | 0 986 450 234 |
BOSCH | 0 986 450 239 |
BOSCH | 0 986 AF8 094 |
BOSCH | 0 986 AF8 120 |
BOSCH | 0450905030 |
BOSCH | 0450905063 |
BOSCH | 0450905095 |
BOSCH | 0450905099 |
BOSCH | 0450905099-065 |
BOSCH | 0450905099-888 |
BOSCH | 0450905201 |
BOSCH | 0450905206 |
BOSCH | 0450905262 |
BOSCH | 0450905264 |
BOSCH | 0986450234 |
BOSCH | 0986450239 |
BOSCH | F5030 |
BOSCH | F5095 |
BOSCH | F5201 |
BOSCH | F5264 |
CHAMP | FN 16 |
CHAMP | G 2908 |
CHAMPION | CFF100206 |
CHAMPION | L 206 |
CITRO | 1567 78 |
CITRO | 91535 807 |
CLEANF | MB 957 |
CLEANF | MBNA 957 |
COOPE | FIG 7002 |
COOPE | FIG 7036 |
COOPE | Z 970 |
COOPERSFIA | FT5141 |
COOPERSFIA | FT6002 |
CROSL | 6689 |
DELPHI | FF0021 |
ELOFIC | EXF-363 |
FEBI | 12648 |
FEBI | 21598 |
FEBI | 24073 |
FIAT | 443 5104 |
FIAT | 4442554 |
FIAT | 4442559 |
FIAT | 60523432 |
FIAT | 60800097 |
FIAT | 6126291 |
FIAT | 9153580780 |
FILFILTER | ZP 8002 FM |
FILFILTER | ZP 8009 FM |
FILTRON | PP 836 |
FLEETGUARD | FF5186 |
FORD | 1485 678 |
FORD | 5018 035 |
FORD | 7212 351 |
FRAD | 10.23.14/130 |
FRAM | G3829 |
FRAM | G5773 |
GIF | ES 084 |
GUD | E 20 |
GUD | E 51 |
HBJAKOPART | J1331021 |
HEN | H80WK01 |
HEN | H80WK07 |
HOFFER | 7790024 |
HOFFER | 7790024/1 |
JAGUA | EAC 3112 |
JAGUA | JLM 20682 |
JAPANPAR | FC-192 |
JAPANPAR | FC-192S |
JAPANPAR | JFC-192 |
JAPANPAR | JFC-192S |
KAYSE | AK 10 - FT |
KAYSE | AK 11 - B |
KAYSE | AK 11 - HO |
KAYSE | AK 11 H0 |
KNECHT | FB 683 |
KOLBENSCHM | 032-FP |
KOLBENSCHM | 50 013 032 |
KOLBENSCHM | 50 013 632 |
KOLBENSCHM | 632-FP |
LANCIA | 4435104 |
LAUTR | E04 |
LAUTR | ELE 3567 |
LAUTR | ELE 6043 |
LUBERFINER | G 2908 |
LUBERFINER | G 800 |
LUCCAV | FDB 101 |
MAG | FI 23 |
MAG | FI I23 |
MAG | FI I35 |
MAHLE | KL 2 |
MAHLE | KL 450 |
MAHLE | KL 450/1 |
MAHLE | KL 9 |
MANN | WK830 |
MANN | WK830/7 |
MAPCO | 62146 |
MAPCO | 62853 |
MEATDORIA | 4024 |
MEATDORIA | 4024/1 |
MECAFILTER | ELE3567 |
MECAFILTER | ELE6043 |
MISFAT | E500 |
MONARK | 30 705 230 |
MOTAQUIP | LVFF 710 |
MOTAQUIP | VFF 156 |
MOTAQUIP | VFF 235 |
MOTAQUIP | VFF 241 |
MOTAQUIP | VFF 242 |
MOTAQUIP | VFF 271 |
MOTAQUIP | VFF 408 |
Motorcraft | EFG 107 |
NIPPARTS | J1331021 |
NISSA | 16400-70J00 |
P.B.R. | AG-6004 |
PEUGE | 1567 13 |
PURFLU | EP191 |
PURFLU | EP90C |
PUROLATOR | F 57158 |
PUROLATOR | F 60146 |
PUROLATOR | F69227 |
PUROLATOR | GF 146 |
PZL | FPW-061 |
QUINTON HA | QFF 5354 |
RENAU | 40 55 020 005 |
RENAU | 77 00 680 162 |
RENAU | 77 00 680 167 |
RENAU | 77 00 741 993 |
RENAU | 77 00 742 386 |
RENAU | 77 11 130 026 |
ROVER | NTC 5958 |
RYCO | Z168 |
SCT | ST 314 |
SOFIMA | S 1500 B |
SOFIMA | S 1584 B |
TECNOCAR | B20 |
TECNOCAR | B88 |
TEHO | 61004 |
TJFIL | FF 5354 |
UFI | 31.500.00 |
UFI | 31.584.00 |
UNI | GFE 7001 |
UNI | GFE 7010 |
UNI | GFE 7017 |
UNI | GFE 7096 |
UNI | GFE 7136 |
UNICO F. | FI 8156 |
UNIPART | GFE7001 |
UNIPART | GFE7010 |
UNIPART | GFE7017 |
VAG | 1H0 201 511 |
VAG | 1H0 201 511 A |
VAG | 1HO 201 511 |
VAG | 251 201 511 A |
VAG | 251 201 511 H |
VAG | SE 021 104 653 A |
VALEO | 587004 |
VALEO | 587006 |
WIXFILTERS | 33161 |
ZASTA | 466 26801-1 |
ALFA ROMEO
|
ALPINA
|
ALPINE
|
ARO
|
AUDI
|
AUSTIN
|
BERTONE
|
BMW
|
CITROËN
|
DAIMLER
|
FIAT
|
FORD
|
INNOCENTI
|
JAGUAR
|
LANCIA
|
LAND ROVER
|
MG
|
MORGAN
|
NISSAN
|
PEUGEOT
|
PININFARINA
|
RENAULT
|
ROVER
|
SEAT
|
SKODA
|
TVR
|
VW
|
YUGO
|
ZASTAVA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: