Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2056/18 |
A.L.FILTER | ALG-2056/8 |
A.L.FILTER | ALG-2059/8 |
ACDELCO | XD 168 |
ACDELCO | XD 9048 E |
ACDELCO | XD 9051 E |
ALCOFILTER | SP-1027 |
ALCOFILTER | SP-1030 |
ALCOFILTER | SP-1033 |
ASAS | SP 945 M |
ASHIKA | 30-0L-L07 |
BLUEPRINT | ADJ 132308 |
BLUEPRINT | ADV 182327 |
BMW | 13 32 2 243 653 |
BOSCH | 1 457 434 184 |
BOSCH | 1 457 434 187 |
BOSCH | 1 457 434 287 |
BOSCH | 1 457 434 287-4NO |
BOSCH | 1 457 434 288 |
BOSCH | 1 457 434 288-4NO |
BOSCH | 1 457 434 325 |
BOSCH | N4184 |
BOSCH | N4187 |
CHAMP | FN 37 |
CHAMP | FS 135 |
CHAMP | FS 85 |
CHAMPION | CFF100117 |
CHAMPION | CFF100144 |
CHAMPION | L 117 |
CHAMPION | L 124 |
CHAMPION | L 124/606 |
CHAMPION | L 144 |
CLEANF | DN 996 |
COMLINE | EFF037 |
COMLINE | EFF060 |
COMLINE | EFF065 |
COOPE | FSM 4114 |
COOPE | FSM 4115 |
COOPE | FSM 4123 |
COOPERSFIA | FT5287 |
COOPERSFIA | FT5288 |
COOPERSFIA | FT5290 |
CROSL | 5043 |
CROSL | 5052 |
DELPHI | FF0065 |
DELPHI | HDF510 |
FEBI | 15946 |
FEBI | 22520 |
FILFILTER | ZP 3041 F |
FILTRON | PP 850 |
FILTRON | PP 940 |
FRAM | P5651 |
FRAM | P5652 |
FRAM | P5654 |
GIF | GF 219 |
GUD | Z 600 |
HEN | H118WK |
HEN | H119WK |
HOFFER | 7690132 |
HOFFER | 7690134 |
JAPANPAR | FC-L07S |
KOLBENSCHM | 353-FS |
KOLBENSCHM | 418-FS |
KOLBENSCHM | 50 013 353 |
KOLBENSCHM | 50 013 418 |
LAUTR | ELG 5225 |
LAUTR | ELG 5246 |
LAUTR | ELG 5254 |
LAUTR | ELG 5419 |
LAUTR | G25 |
LAUTR | G49 |
LUCCAV | HDF 510 |
MAG | 71760704 |
MAG | FD 517 |
MAG | FD 522 |
MAHLE | KC 34 |
MAHLE | KC 35 |
MAHLE | KC 47 |
MAHLE | KC 69 |
MAHLE | KC 70 |
MAHLE | KC 81 |
MANN | WK845/1 |
MANN | WK845/4 |
MANN | WK8455 |
MAPCO | 63245 |
MEATDORIA | 4132 |
MEATDORIA | 4134 |
MECAFILTER | ELG5225 |
MECAFILTER | ELG5246 |
MECAFILTER | ELG5254 |
MECAFILTER | ELG5419 |
MISFAT | M379 |
MISFAT | M397 |
MOTAQUIP | VFF 261 |
MOTAQUIP | VFF 267 |
MOTAQUIP | VFF 268 |
MOTAQUIP | VFF 343 |
MOTAQUIP | VFF 412 |
P.B.R. | BG-1568 |
P.B.R. | BG-1590 |
PURFLU | CS448 |
PURFLU | CS456 |
PUROLATOR | F 77117 |
PUROLATOR | F 77119 |
PUROLATOR | F 77128 |
PUROLATOR | F69211 |
PZL | PDS81 |
ROVER | STC 2827 |
SCT | ST 354 |
SOFIMA | S 1379 NR |
SOFIMA | S 4379 NR |
SOFIMA | S 4381 NR |
SOFIMA | S 4397 NR |
TECNOCAR | RN111B |
TECNOCAR | RN208 |
TECNOCAR | RN56B |
TEHO | 6211 |
TEHO | 6213 |
TEHO | 6216 |
UFI | 24.379.00 |
UFI | 24.379.01 |
UFI | 24.381.00 |
UFI | 24.397.00 |
UFI | 24.417.00 |
UNICO F. | FI 8186/1 |
VAG | 028 127 435 |
VAG | 028 127 435 A |
VAG | 028 127 435 B |
VAG | 028 127 435 C |
VAG | 028127435 |
VAG | 046 127 435 B |
VAG | 074 127 435 A |
VAG | 893 127 435 A |
VALEO | 587708 |
VALEO | 587722 |
VOLVO | 1270529 |
VOLVO | 12705299 |
VOLVO | 31262351 |
VOLVO | 9454805 |
WIXFILTERS | WF8055 |
WIXFILTERS | WF8056 |
WIXFILTERS | WF8163 |
AUDI
|
BMW
|
LAND ROVER
|
ROVER
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: