Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | ACD 519 |
ACDELCO | ACD 8018 E |
ALCOFILTER | MD-195 |
ARMAFILT | GO-88/115.0 |
ASAS | AS 1303 |
ASAS | AS 301/A |
BALDW | BF884 |
BEDFO | 798 4781 |
BOSCH | 0 986 450 694 |
BOSCH | 0986450694 |
BOSCH | 1 457 429 678 |
BOSCH | 1 457 429 678-850 |
BOSCH | 1 457 434 200 |
BOSCH | 1 457 434 200-48N |
BOSCH | 1 457 434 200-704 |
BOSCH | 1 457 434 220 |
BOSCH | 9 455 160 328 |
BOSCH | F 026 402 786 |
BOSCH | N4200 |
CASE | 162000081001 |
CATER | 2W-3236 |
CHAMP | FC 17 |
CHAMPION | L 132 |
CHAMPION | L 132/606 |
CITRO | 5947 34 |
CITRO | 94019 061.48 |
CITRO | 95503 693 |
CITRO | 95583 693 |
CLAAS | CT 60 05 007 410 |
CLEANF | DN 222 |
CLEANF | DN 222.C8 |
COMLINE | EFF014 |
COOPE | AZF 029 |
COOPE | AZF 086 |
COOPE | G 912 |
COOPERSFIA | FP4779 |
CROSL | 620 |
DAF | LBU 5319 |
DELPHI | FF0007 |
DELPHI | HDF699 |
DELPHI | HDF796 |
DELPHI | HDF902 |
DIGOEMA | DGM/K 796 |
DONALDSON | P556287 |
DT SPARE P | 6.33221 |
ELOFIC | EXF-307 |
ENASA | 197 785 |
ENASA | 770 915 |
FEBI | 22575 |
FIAT | 5984018 |
FIAT | 9939229 |
FILFILTER | MF 796 |
FILTRON | PM 844 |
FLEETGUARD | FF4052 |
FLEETGUARD | FF4052A |
FORD | 1583 371 |
FORD | 5020 286 |
FORD | 5026 836 |
FORD | 78 GB 9150 AA |
FORD | 86570171 |
FORD | D 8 NN 9176 AA |
FRAD | 13.28.21/130 |
FRAM | C4161 |
GIF | GF 278 |
GM | 7984781 |
GUD | G 912 |
HANOH | 265 606 02 |
HEN | E76/1K |
HEN | E76K D42 |
HOFFER | 7690116 |
HÜRLIMANN | 2.4319.130.1 |
IVECO | 193 0277 |
JCB | 32-400502 |
JCB | 32/400502 |
JCB | 32/400502A |
KNECHT | DF 21 |
KOLBENSCHM | 031-FC |
KOLBENSCHM | 50 013 031 |
LAMBO | 2.4319.130.1 |
LAUTR | ELG 5205 |
LAUTR | G09 |
LUBERFINER | LFF 3501 |
LUCCAV | 7111/796 |
LUCCAV | 7176/902 |
LUCCAV | 796 |
LUCCAV | CAV796 |
LUCCAV | HDF 796 |
LUCCAV | HDF 902 |
MAG | 71760558 |
MAHLE | KX 24 |
MAHLE | KX 24D |
MANN | P945X |
MAPCO | 63014 |
MASSEY FER | 1896287M |
MASSEY FER | 1896287M91 |
MASSEY FER | 26 560 602 |
MASSEY FER | 3405419M1 |
MASSEY FER | 3405419M2 |
MASSEY FER | 3621009M1 |
MASSEY FER | V836339371 |
MEATDORIA | 4116 |
MECAFILTER | ELG5205 |
MELRO | 961048 |
MISFAT | M361 |
MOTAQUIP | VFF 104 |
Motorcraft | EFG 024 |
Motorcraft | EFG 077 |
Motorcraft | EFG 24 |
OPEL | 7984781 |
P.B.R. | AG-3207 |
PERKINS | 26 560 602 |
PERKINS | 26 566 602 |
PEUGE | 1906 12 |
PEUGE | 1906 14 |
PEUGE | 1906 E2 |
PURFLU | CS178 |
PURFLU | CS178A |
PUROLATOR | F 57783 |
PUROLATOR | F59219 |
PUROLATOR | MFF 783 A |
PZL | WP41-5X |
QUINTON HA | QFF 9314 |
RENAU | 0003052535 |
RENAU | 77 01 028 181 |
RENAU | 77 01 065 610 |
RENAU | 77 11 502 907 |
RENAULT T | 00 03 052 535 |
RENAULT T | 77 01 028 181 |
ROLLS | OD 18873 |
RYCO | HDR2388P |
SAME | 2.4319.130.1 |
SCT | ST 701 |
SOFIMA | S 8111 NC |
SOGEFIPRO | FP9477 |
SPERRY N H | 162000080705 |
SPERRY N H | 47377748 |
SPERRY N H | 83917626 |
SPERRY N H | 86570171 |
STEYR | 1620.00.08.1001 |
STEYRMOTOR | 1620.00.08.1001 |
TECNOCAR | N1118 |
TEHO | 7103 |
TEHO | D 103 |
TJFIL | FK 9314 |
UFI | 24.361.00 |
UNI | GFE 5298 |
UNI | GFE 5306 |
UNICO F. | FP 8112 X |
UNIPART | GFE5298 |
UNIPART | GFE5306 |
VALEO | 587704 |
VM | 4 531 0059 A |
VM | 4 531 059 |
VOLVO | 11999066 |
VOLVO | 2905298 |
VOLVO | 3210209 |
VOLVO | 3210209-7 |
WIXFILTERS | 33196 |
WIXFILTERS | 33196E |
WIXFILTERS | WF8020 |
WOODG | WGF796 |
ARO
|
CITROËN
|
DAF
|
FIAT
|
FORD
|
FSO
|
JEEP
|
LANCIA
|
LDV
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
RENAULT TRUCKS
|
ROVER
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: