- Szerokość 1 [mm]: 105
- Wysokość 1 [mm]: 55,1
- Grubość 1 [mm]: 11
- System hamulcowy: BOSCH/BENDIX
- Ograniczenia producenta: BENDIX-BOSCH
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
- Ciężar [kg]: 0,91
Dodaj opinię
(31.05.2020)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet A.B.S. 37457
(25.03.2019)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet A.B.S. 37787
(11.03.2018)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet A.B.S. 37273
Producent | Numery OEM |
---|
ABE | C2C002ABE |
AKEBONO | AN-4018K |
AKEBONO | AN-4018KE |
AKEBONO | AN-4225KE |
AKEBONO | AN-4391K |
AKEBONO | AN-4391KE |
AKEBONO | AN-4762K |
AKEBONO | AN-4762KE |
APEC | PAD1005 |
APEC | PAD573 |
APEC | PAD771 |
APEC | PAD891 |
APEC | PD3001 |
ASAM | 71378 |
ASHIKA | 51-00-0611 |
ASHIKA | 51-00-0701 |
ATE | 13.0460-3822.2 |
ATE | 13.0460-3823.2 |
ATE | 13.0460-3926.2 |
ATE | 13.0460-3954.2 |
ATE | 603822 |
ATE | 603823 |
ATE | 603926 |
ATE | 603954 |
BARUM | BA2076 |
BENDIX | 571334B |
BENDIX | 571526X |
BENDIX | 571747B |
BENDIX | 571747X |
BORG BECK | BBP1401 |
BORG BECK | BBP1545 |
BOSCH | 0 986 460 970 |
BOSCH | 0 986 461 149 |
BOSCH | 0 986 495 236 |
BOSCH | 0 986 495 492 |
BOSCH | 0 986 BB0 165 |
BOSCH | 0 986 BB0 928 |
BOSCH | 0 986 BB0 956 |
BOSCH | 0 986 TB2 078 |
BOSCH | 0 986 TB2 515 |
BOSCH | 0 986 TB2 517 |
BOSCH | 0 986 TB2 518 |
BOSCH | F 026 000 037 |
BOSCH | F 026 000 105 |
BRAKE ENG | PA446 |
BRECK | 20973 00 704 00 |
BREMBO | P61032 |
BREMBO | P61032N |
BREMBO | P68018 |
BREMSI | BP2217 |
BREMSI | BP2613 |
BSG | BSG 70-200-015 |
BSG | BSG 70-202-012 |
CAR | PNT108 |
CAR | PNT285 |
CAR | PNT572 |
CAR | PNT703 |
CIFAM | 822-038-0 |
CIFAM | 822-038-1 |
CIFAM | 822-038-2 |
CITRO | 1617247980 |
CITRO | 172201 |
CITRO | 4251.46 |
CITRO | 4251.97 |
CITRO | 4252.57 |
CITRO | 4252.74 |
CITRO | 425442 |
CITRO | 95659341 |
CITRO | 95666971 |
CITRO | E172201 |
COMLINE | ADB01080 |
COMLINE | ADB0522 |
COMLINE | CBP01080 |
COMLINE | CBP0522 |
DELPHI | LP 699 |
DELPHI | LP 836 |
DELPHI | LP1778 |
DELPHI | LP699N-18B1 |
DENCKERMAN | B110589 |
DENCKERMAN | B111266 |
DJ PARTS | BP1879 |
DON | PCP1071 |
DOYEN | RBP012 |
DOYEN | RBP157 |
DOYEN | RBP298 |
EASYPARTS | BRE096 |
FEBI | 116161 |
FEBI | 16189 |
FEBI | 16222 |
FERODO | FDB558 |
FERODO | FDB558D |
FERODO | FDB877 |
FERODO | FSL558 |
FERODO | FSL877 |
FMSI | D1458-8658 |
FMSI | D1482-8658 |
FMSI | D1986-9214 |
FREMAX | FBP-0569 |
FTE | 9005064 |
FTE | 9005109 |
FTE | 9005320 |
FTE | BL1112A1 |
FTE | BL1352A3 |
GIRLING | 6109053 |
GIRLING | 6112173 |
GIRLING | 6113053 |
GIRLING | 6115223 |
HAVAM | HP 2851T |
HAVAM | HP2851 |
HELLA | 8DB 355 018-951 |
HELLA | 8DB 355 019-221 |
HELLA | 8DB 355 024-041 |
ICER | 180535 |
ICER | 180649 |
ICER | 180724 |
ICER | 180929 |
JAPANPAR | PP-0611AF |
JAPANPAR | PP-0701AF |
JAPKO | 510611 |
JAPKO | 510701 |
JPG | 4163701110 |
JURATEK | JCP558 |
JURID | 571334D |
JURID | 571334J |
JURID | 571334J-D |
JURID | 571335D |
JURID | 571335J |
JURID | 571335J-AS |
JURID | 571744J |
JURID | 571744J-AS |
JURID | 571747D |
JURID | 571747J |
JURID | 571747J-AS |
KAISHIN | FK20102 |
KAMOKA | JQ1011116 |
KAMOKA | JQ1011754 |
KAWE | 0144 06 |
KAWE | 0144 50 |
KAWE | 0144 60 |
KAWE | 0144 70 |
KAWE | 810002 |
KLAXCAR | 24735z |
KRAFT AUTO | 6015030 |
LEMFO | 26148 |
LEMFO | 26213 |
LPR | 05P275 |
LPR | 05P307 |
LPR | 05P582 |
LPR | 05P801 |
LYNXAUTO | BD-2222 |
LYNXAUTO | BD-6305 |
MAG | 323700013700 |
MAG | 323700014800 |
MAG | 323700022300 |
MAG | 323700029200 |
MAG | 363700206065 |
MAG | 363700209049 |
MAG | 363700461032 |
MAG | 363700468018 |
MAG | 363702160216 |
MAG | 363702160651 |
MAG | 363702161065 |
MAG | 363802160145 |
MAG | 363802160173 |
MAG | 363802160365 |
MAG | 363802160539 |
MAG | 363916060197 |
MAG | 363916060790 |
MAPCO | 6454 |
MAXGEAR | 19-1107 |
METELLI | 22-0038-0 |
METELLI | 22-0038-1 |
METELLI | 22-0038-2 |
METZGER | 0144.50 |
METZGER | 1170050 |
MEYLE | 025 209 7311 |
MEYLE | 025 209 7311/PD |
MEYLE | 11-15 523 1137/PD |
MIN | MDB1339 |
MIN | MDB1677 |
MIN | MDB2555 |
MIN | MDB2868 |
MIN | MDB82868 |
MOPR | MDP 1021 |
MOPR | MDP 1254 |
MOTAQUIP | LVXL745 |
MOTAQUIP | LVXL976 |
MS | 13046038222N-SET-MS |
MS | 13046038232K-SET-MS |
MS | 13046038232N-SET-MS |
MS | 13046038232T-SET-MS |
MS | 13046039262N-SET-MS |
MS | 13046039542N-SET-MS |
MS | 200801060 |
MS | 200801080 |
MS | 200801081 |
MS | 200801090 |
MS | 201060450 |
Motrio | 8660004448 |
Motrio | 8660006348 |
Motrio | 8671016190 |
NAPA | PBP7004 |
NATIONAL | NP2138 |
NATIONAL | NP3088 |
NECTO | FD6065A |
NECTO | FD6373A |
NECTO | FD6373E |
NECTO | FD6373N |
NK | 223728 |
NK | 223927 |
NK | 223928 |
NK | 229955 |
OJD | 109-1070-1 |
OJD | 109-1125-1 |
OPENPARTS | BPA0144.50 |
OPENPARTS | BPA0144.70 |
OPTIMAL | 9639 |
OPTIMAL | 9858 |
OPTIMAL | BP-09639 |
OPTIMAL | BP-09858 |
PAGID | T6065 |
PAGID | T9049 |
PEUGE | 1617247980 |
PEUGE | 4250.71 |
PEUGE | 425042 |
PEUGE | 4251.04 |
PEUGE | 4251.48 |
PEUGE | 4251.96 |
PEUGE | 4252.56 |
PEUGE | 4252.71 |
PEUGE | 425274 |
PEUGE | 425311 |
PEUGE | 425442 |
PEUGE | 425490 |
PEUGE | E172201 |
PEX | 7.062 |
PEX | 7.062S |
PEX | 7.361 |
PROTECHNIC | PRP0058 |
PROTECHNIC | PRP0105 |
PROTECHNIC | PRP0491 |
QUINTON HA | BLF 454 |
QUINTON HA | BLF 752 |
QUINTON HA | BLF 998 |
QUINTON HA | BP 454 |
QUINTON HA | BP 752 |
QUINTON HA | MBP454 |
QUINTON HA | MBP752 |
RAICAM | RA.0257.2 |
RAICAM | RA.0257.4 |
RAICAM | RA.0608.1 |
REMSA | 0144.06 |
REMSA | 0144.50 |
REMSA | 0144.60 |
REMSA | 0144.70 |
REMSA | 8144.02 |
REMY | RAP1060 |
RENAU | 7701 202 210 |
RENAU | 7701 202 308 |
RENAU | 7701 202 662 |
RENAU | 7701 203 668 |
RENAU | 7701 203 919 |
RENAU | 7701 204 626 |
RENAU | 7701 204 845 |
RENAU | 7701 207 034 |
RENAU | 7701 207 038 |
RENAU | 7701204036 |
RENAU | 7701204664 |
RENAU | 8671000303 |
RENAU | 8671016190 |
RHIAG | BD S055P |
ROADHOUS | 2144.06 |
ROADHOUS | 2144.50 |
ROADHOUS | 2144.60 |
ROADHOUS | 2144.70 |
ROADHOUS | 8144.02 |
ROULUNDS B | 435881 |
ROULUNDS B | 742881 |
ROULUNDS B | FO 435881 |
ROULUNDS B | FO 742881 |
RUV | D00013130 |
SCT | SP 385 PR |
SIMER | 379.1 |
SKF | VKBP 90120 |
SPIDAN | 32040 |
STELLOX | 155 006B-SX |
STELLOX | 155 050-SX |
STELLOX | 155 070B-SX |
STOP | 571335S |
STOP | 571744S |
SWAG | 60 91 6189 |
SWAG | 62 11 6161 |
SWAG | 62 91 6222 |
Stark | SKBP-0010049 |
TEXTAR | 20973 110 0 5 T4038 |
TEXTAR | 2097401 |
TEXTAR | 2097405 |
TEXTAR | 21597 110 1 5 T4067 |
TEXTAR | 2159701 |
TEXTAR | 89009700 |
TOPRAN | 720 250 |
TRISCAN | 8105 101592 |
TRISCAN | 8110 10943 |
TRISCAN | 8110 25001 |
TRISCAN | 8110 25018 |
TRW | GDB1217 |
TRW | GDB1305 |
TRW | GDB1522 |
TRW | GDB905 |
VAICO | V46-0162 |
VALEO | 301158 |
VALEO | 301396 |
VALEO | 540144 |
VALEO | 540484 |
VALEO | 540752 |
VALEO | 540753 |
VALEO | 598158 |
VALEO | 598396 |
VALEO | 601091 |
VALEO | 670158 |
VALEO | 670396 |
VALEO | 671396 |
VEMA | 832572 |
VEMA | 832574 |
VEMA | 836080 |
VEMA | 836081 |
VEMA | K406703 |
VILLAR | 626.0275 |
VILLAR | 626.0307 |
VILLAR | 626.0582 |
VILLAR | 626.0801 |
VILLAR | 637.2081 |
WAGNER | WBP20973A |
WAGNER | WBP20973A-D |
WAGNER | WBP21600A |
WEEN | 151-1155 |
WEEN | 151-1503 |
WEEN | 151-2533 |
WEEN | 151-2559 |
WOKING | 80443.02 |
WOKING | P0443.06 |
WOKING | P0443.50 |
WOKING | P0443.60 |
WOKING | P0443.70 |
ZIMMERMANN | 20973.110.1 |
ZIMMERMANN | 20974.110.1 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.