- Szerokość 1 [mm]: 165
- Wysokość 1 [mm]: 76,5
- Grubość 1 [mm]: 20,6
- System hamulcowy: BOSCH
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
- Ciężar [kg]: 2,33
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABE | C2M030ABE |
AKEBONO | AN-4492K |
AKEBONO | AN-4492KE |
APEC | PAD1517 |
APEC | PD3211 |
ASAM | 71789 |
ASVA | AKD-23206 |
ATE | 13.0460-3842.2 |
ATE | 603842 |
BARUM | BA2339 |
BENDIX | 510741 |
BLUEPRINT | ADU174240 |
BORG BECK | BBP2170 |
BOSCH | 0 986 494 122 |
BOSCH | 0 986 495 099 |
BOSCH | 0 986 TB2 982 |
BRAKE ENG | PA1704 |
BRECK | 29217 00 703 00 |
BREMBO | P50060 |
BREMBO | P50060N |
BREMSI | BP3291 |
CAR | PNT4921 |
CAR | PNT4921A |
CASALS | BKM217 |
CHAMPION | 573728CH |
CHAMPION | 573758CH |
CHRYS | 04862603AA |
CHRYS | 04862603AB |
CHRYS | 04862603AC |
CIFAM | 822-674-0 |
COMLINE | ADB01575 |
COMLINE | CBP01575 |
DELPHI | LP 1984 |
DENCKERMAN | B110935 |
DJ PARTS | BP2377 |
DON | PCP1713 |
FEBEST | 1601-900R |
FEBI | 16709 |
FERODO | FSL1779 |
FERODO | FVR1779 |
FERODO | FVR4429 |
FMSI | D1318-8432 |
FREMAX | FBP-1640 |
FTE | 9005023 |
FTE | BL2011A4 |
GIRLING | 6116994 |
HAVAM | HP7805 |
HELLA | 8DB 355 005-541 |
HELLA | 8DB 355 030-741 |
ICER | 141849 |
ICER | 141849-203 |
ITAL2 | K04862603AA |
ITAL2 | K04862603AB |
ITAL2 | K04862603AC |
JAPANPAR | PP-0523AF |
JAPKO | 510523 |
JPG | 1163705710 |
JURATEK | JCP124 |
JURID | 2921709560 |
KAMOKA | JQ1012090 |
KAWE | 1247 00 |
KAWE | WS0266A |
KRAFT AUTO | 6011092 |
LPR | 05P1294 |
LPR | 05P1294A |
LYNXAUTO | BD-5344 |
MAG | 323700017800 |
MAG | 363700036027 |
MAG | 363700450060 |
MAG | 363702161475 |
MAG | 363710036027 |
MAG | 363802160917 |
MAG | 363916060299 |
MAPCO | 6799 |
MAXGEAR | 19-0670 |
MERCE | 004 420 74 20 |
MERCE | 004 420 81 20 |
MERCE | 005 420 74 20 |
MERCE | 006 420 22 20 |
MERCE | 006 420 45 20 |
MERCE | A 004 420 74 20 |
MERCE | A 004 420 81 20 |
MERCE | A 005 420 74 20 |
MERCE | A 006 420 22 20 |
MERCE | A 006 420 45 20 |
METELLI | 22-0674-0 |
METZGER | 1170543 |
METZGER | 1247.00 |
MEYLE | 025 292 1720 |
MEYLE | 025 292 1720/PD |
MIN | MDB2805 |
MIN | MVK0033 |
MOTAQUIP | LVXL1315 |
MS | 13046038422N-SET-MS |
MS | K6038422 |
Motrio | 8550502541 |
NAPA | PBP7163 |
NATIONAL | NP3030 |
NK | 223365 |
OJD | 109-1218-1 |
OJD | WS 0266 A |
OJD | WS 0266 B |
OPTIMAL | 12472 |
OPTIMAL | BP-12472 |
PAGID | C6027 |
PEX | 7.822 |
PEX | 7.822S |
PROCODIS F | PF1426 |
PROTECHNIC | PRP1183 |
PROTECHNIC | PRP1183-3M |
QUINTON HA | BP1553 |
QUINTON HA | MBP1553 |
RAICAM | RA.0901.0 |
REMSA | 1247.00 |
REMY | RAP2081 |
ROADHOUS | 21247.00 |
ROULUNDS B | FO 923681 |
SCT | SP 745 PR |
SIMER | 970 |
STELLOX | 1258 000-SX |
STELLOX | 1258 000B-SX |
STELLOX | 1258 000L-SX |
SWAG | 10 91 6709 |
Stark | SKBP-0011116 |
TEXTAR | 29217 208 1 4 |
TEXTAR | 2921701 |
TEXTAR | 2921702 |
TEXTAR | 2921770 |
TOPRAN | 111 658 |
TRISCAN | 8110 10559 |
TRISCAN | 8115 10012 |
TRW | GDB1699 |
TTC | 02.35.200 |
VAG | 2E0 698 451A |
VAG | 2E0 698 451B |
VAICO | V30-1695 |
VALEO | 598876 |
VALEO | 670876 |
VALEO | 873190 |
VEMA | 839010 |
VILLAR | 626.1294 |
VILLAR | 626.1294A |
VW | 2E0698451A |
VW | 2E0698451B |
VW | 2E0698451G |
WAGNER | WBP29217A |
WOKING | P13473.00 |
ZIMMERMANN | 29217 205 1 |
MERCEDES-BENZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.