Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe - komplet FOMAR FRICTION FO 914481 (Oś tylna)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FO 914481
Klocki hamulcowe - komplet FOMAR FRICTION FO 914481 (Oś tylna)
  • Klocki hamulcowe - komplet FOMAR FRICTION FO 914481 (Oś tylna) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

78,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FOMAR FRICTION
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie:
z tyłu
EAN:
5702766037119
Numer katalogowy:
23334
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Grubość [mm]:
16,50
Szerokość [mm]:
141,50
Wysokość [mm]:
59,70
Wysokość 1 [mm]:
57,40
System hamulcowy:
Continental
Szerokość 1 [mm]:
140,50
Grubość 1 [mm]:
16,50
Numer WVA:
23334
Numer WVA:
23335
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe FO 914481 firmy FOMAR FRICTION

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Grubość [mm]: 16,50
  • Szerokość [mm]: 141,50
  • Wysokość [mm]: 59,70
  • Wysokość 1 [mm]: 57,40
  • System hamulcowy: Continental
  • Szerokość 1 [mm]: 140,50
  • Grubość 1 [mm]: 16,50
  • Numer WVA: 23334
  • Numer WVA: 23335

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FO 914481 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 37319
A.B.S. 37319OE
ACDELCO AC603781D
APEC PAD1322
ATE 13046071712
ATE 13046072592
ATE 13047071712
ATE 13047072592
BENDIX 571989
BENDIX 571989B
BENDIX 571989BAS
BENDIX DB1657
BLUEPRINT ADU174203
BLUEPRINT ADU174204
BORG BECK BBP1798
BOSCH 0986424699
BOSCH 0986495248
BOSCH 0986TB2451
BRAKE ENG PA1635
BREMBO P50052
DELPHI LP1868
E.T.F. 121088
FERODO FDB1526
FERODO FQT1526
FERODO FSL1526
FIRST LINE FBP3430
FRITECH 5840
FTE BL1831A2
GIRLING 6115462
HELLA 8DB355018751
HELLA 8DB355019521
ICER 181576
JURID 571989J
JURID 571989JAS
JURID 571989JC
KAGER 351041
KAWE 81582
MAG 363702161281
MAPCO 6795
MERCE BBDC A0074206720
MERCE 0004230230
MERCE 0034205120
MERCE 0044204420
MERCE 004420442067
MERCE 0054207920
MERCE 0054209320
MERCE 0054209420
MERCE 0064200120
MERCE 006420012041
MERCE 0074201020
MERCE 007420102041
MERCE 0074206720
MERCE A0004230230
MERCE A0034205120
MERCE A0044204420
MERCE A004420442067
MERCE A0054207920
MERCE A0054209320
MERCE A0054209420
MERCE A0064200120
MERCE A006420012041
MERCE A0074201020
MERCE A007420102041
MERCE A0074206720
METELLI 2205680
METELLI 2205680K
METZGER 099100
MEYLE 0252333416
MEYLE 0252333416PD
MGA 716
MIN MDB2587
NECTO FD7019A
NK 223353
PAGID T1733
PAGID T1899
PAGID T5155
PEX 7589
QH BENELUX 7512
RAMEDER T0610232
REMSA 099100
REMSA 99100
ROULUNDS 603781
SBS 223353
SWAG 10916451
TEXTAR 2333403
TEXTAR 2333416505
TEXTAR 2333481
TEXTAR 2333491
TEXTAR 2395501
TEXTAR 2443501
TEXTAR 2486201
TRISCAN 811023036
TRUSTING 5840
VAICO V308149
VALEO 598637
ZIMMERMANN 233341651

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Klocki hamulcowe FO 914481 pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe

Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.

Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.

Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.

Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.

FOMAR FRICTION

Fomar Friction to duńska marka hamulców, w tym przede wszystkim klocków hamulcowych. Niemniej sława części samochodowych Fomar Friction wykracza dzisiaj daleko poza granice Danii, a nawet Europy, choć nieustannie to Stary Kontynent jest głównym obszarem dystrybucji podzespołów tej marki. Marka Fomar Friction została stworzona w  2004 roku. Mowa jednak tylko o nazwie, ponieważ hamulce marki Fomar były produkowane już od połowy XX wieku. Przedsiębiorstwo od początku zajmuje się produkcją części hamulcowych, w czym zdołało osiągnąć mistrzostwo.

Hamulce Fomar Friction są dzisiaj uznawane za części klasy premium. Montuje się je w najlepszych samochodach sportowych i limuzynach. Gwarantują krótką drogę hamowania, przy jednocześnie długiej żywotności. Oznacza to, że producentowi udało się pogodzić efektywność działania klocków hamulcowych ze stosunkowo niewielką ścieralnością.

Klocki hamulcowe Fomar Friction są produkowane głównie w Danii, jednak właściciel marki – Koncern MAT Holdings – posiada fabryki na całym świecie. Obecnie auto części Fomar Friction są dystrybuowane do kilkudziesięciu krajów na różnych kontynentach. Umożliwia to przynależność do międzynarodowego koncernu. MAT Holding dysponuje nie tylko licznymi fabrykami, ale również laboratoriami, w których doskonalone są podzespoły przynależnych marek. Jedno z laboratoriów znajduje się na terenie Polski, gdzie nieustannie trwają prace nad doskonaleniem między innymi hamulców Fomar Friction.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze