- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Długość [mm]: 155
- Rozmiar gwintu 1: M8x1,25
- Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
- Ilość montowana w aucie: 2
Dodaj opinię
(16.06.2020)
Opinia wystawiona dla Drążek kierowniczy poprzeczny MEYLE 036 030 0021 (Oś przednia, z lewej strony)
(28.01.2015)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MEYLE 116 020 3916 (Oś przednia, z lewej strony)
(20.01.2015)
Opinia wystawiona dla Drążek kierowniczy poprzeczny MEYLE 116 030 8504 (Oś przednia, z lewej strony)
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 230707 |
AUDI FAW | 4F0 419 811 C |
AUDI FAW | 4F0 419 811 D |
AUDI FAW | 4F0 498 811 |
AUDI FAW | 4F0 498 811 A |
AUDI | 4B0 419 811 G |
AUDI | 4B0 419 811 Q |
AUDI | 4D0 419 811 J |
AUDI | 4F0 419 811 C |
AUDI | 4F0 419 811 D |
AUDI | 4F0 498 811 |
AUDI | 4F0 498 811 A |
AUDI | 4F0 498 811 C |
AUDI | 8E0 419 811 |
BENDIX | 040583B |
BIRTH | TD5008 |
BORG BECK | BTR4724 |
BORG BECK | BTR5359 |
CORTECO | 49398679 |
DEEZA | AD-S117 |
DELPHI | TA1908 |
DELPHI | TA2383 |
FAG | 840 1006 10 |
FAG | 840 1012 10 |
FAI | SS5607 |
FEBI | 21840 |
FEBI | 22044 |
FEBI | 39076 |
FEBI | 39077 |
FIRST LINE | FTR4724 |
FIRST LINE | FTR5359 |
FRAP | 3035 |
JPG | 1144602600 |
KAGER | 43-0794 |
KAMOKA | 9937138 |
LEMFO | 25312 |
LEMFO | 25863 01 |
LEMFO | 25972 |
LEMFO | 25972 01 |
MAPCO | 59707OES |
METZGER | 54005518 |
METZGER | 6-114MK-3 |
MEYLE | 116 020 0008 |
MONROE | L29141 |
MOOG | AU-ES-3839 |
NK | 5034756 |
NK | 5034756PRO |
NK | 5034786 |
OCAP | 0181894 |
OCAP | 0183141 |
OPTIMAL | EL1365 |
OPTIMAL | G1-1330 |
OPTIMAL | G1-544 |
OPTIMAL | G1-544A |
PEX | 12.01.254 |
RTS | 91-05996 |
RUV | 915785 |
SBS | 19065034786 |
SEAT | 4D0 419 811 J |
SEAT | 4F0 419 811 A |
SEAT | 4F0 419 811 D |
SEAT | 4F0 498 811 A |
SEAT | 4F0 498 811 C |
SEAT | 8E0 419 811 |
SIDEM | 37138 |
SIDEM | 37630 |
SKF | VKDY 311026 |
SKODA | 4F0 419 811 C |
SKODA | 4F0 419 811 D |
SKODA | 4F0 498 811 A |
SPIDAN | 40466 |
SWAG | 30 92 1840 |
SWAG | 32 71 0013 |
SWAG | 32 93 9076 |
SWAG | 32 93 9077 |
TOPRAN | 112 013 |
TOPRAN | 113 420 |
TOPRAN | 113 421 |
TRISCAN | 8500 29141 |
TRISCAN | 8500 29145 |
TRW | JTE1023 |
TTC | 07.37.122 |
VAICO | V10-0647 |
VAICO | V10-7001 |
VEMA | 23051 |
VW SVW | 4F0 419 811 C |
VW SVW | 4F0 419 811 E |
VW SVW | 4F0 498 811 |
VW SVW | 4F0 498 811 A |
VW | 4F0 419 811 E |
VW | 4F0 498 811 |
VW | 4F0 498 811 A |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Meyle to niezależny producent części samochodowych do niemal wszystkich układów. Trudno wskazać flagowe produkty marki, za sprawą bogactwa oferty i równomiernej staranności podczas produkcji każdego podzespołu. Niewątpliwie wśród fachowców wysoko cenione są układy hamulcowe Meyle, a także elementy układu kierowniczego i zawieszenia.
W ofercie firmy Meyle klient znajdzie również szeroki wybór filtrów samochodowych, a także elementów gumowych, czujników elektrycznych, tłumików czy też systemów chłodzenia. Przedsiębiorstwo dysponuje ponad 24 tysiącami referencji, co dowodzi, że oferta rzeczywiście jest niezwykle bogata. Meyle to firma produkcyjna która zajmuje się również produkcją części samochodowych, co czyni ją kompleksowym przedsiębiorstwem motoryzacyjnym. Projektowanie oraz produkcja w rękach jednej firmy przekłada się na jakość produktów, która zdaniem firmy, jak i klientów, zasługuje na docenienie.
Meyle to marka, która różnicuje ofertę poprzez kryterium jakości produktów, nie ukrywając tego przed klientami. Dlatego też w asortymencie firmy Meyle pojawiają się tanie części zamienne, jak i produkty z wyższych kategorii cenowych. Tańsze produkty wykonywane są na wzór podzespołów oryginalnych, natomiast drogie części to ich udoskonalone wersje. Meyle dysponuje własnymi laboratoriami badawczymi, w których inżynierowie nieustannie analizują części montowane przez producentów samochodowych, aby następnie znaleźć sposób na ich ulepszenie. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Meyle również jest dostawcą części samochodowych do pierwszego montażu.