- Długość 1/Długość 2 [mm]: 69
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,371
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21108 |
AKRON-MALÒ | 27079 |
APEC | AST4009 |
ASAM | 70616 |
BENDIX | 042748B |
BIRTH | BX0997 |
BMW | 31 35 1 091 764 |
BMW | 31 35 1 127 689 |
BMW | 31 35 1 128 737 |
BORG BECK | BDL6200 |
BSG | BSG 15-310-073 |
CAUTEX | 201504 |
COMLINE | CSL7025 |
CORTECO | 49398590 |
DELPHI | TC449 |
DENCKERMAN | D140027 |
DJ PARTS | DL1130 |
DYS | 30-56432 |
FAG | 818 0044 10 |
FEBI | 04220 |
FEBI | 280111 |
FIRST LINE | FDL6200 |
GSP | S050077 |
JPG | 1440400200 |
KAMOKA | 9030048 |
KAWE | 8500 1110 |
KRAFT AUTO | 4302550 |
LEMFO | 10575 |
LEMFO | 10575 02 |
LYNXAUTO | C7066LR |
MAPCO | 19667 |
MAPCO | 19667HPS |
MAPCO | 19667OES |
MAPCO | 19672OES |
MAXGEAR | 72-1120 |
METALCAUCH | 04339 |
METZGER | 53009818 |
METZGER | 83009818 |
MEYLE | 316 060 0061 |
MEYLE | 316 060 4311/HD |
MOOG | BM-LS-4311 |
MOTAQUIP | VSL121A |
MS | 10575-PCS-MS |
NAPA | NST4009 |
NK | 5041504 |
NK | 5111503 |
NK | 5111503PRO |
OCAP | 0500997 |
OPTIMAL | G7-571 |
PEX | 12.05.053 |
QUINTON HA | QLS2854S |
REDAELLI R | 72801 |
REDAELLI R | 7501 |
RHIAG | 14.10.735 |
RTS | 97-09517 |
RUV | 915008 |
SIDEM | 21382 |
SKF | VKDS 348511 |
SPIDAN | 45147 |
STELLOX | 56-02354-SX |
STELLOX | 56-02354A-SX |
SWAG | 20 79 0002 |
Stark | SKST-0230028 |
TALOSA | 50-02235 |
TOPRAN | 500 144 |
TRISCAN | 8500 1110 |
TRW | JTS124 |
TRW | JTSB0090 |
VEMA | 15061 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.