- Długość 1/Długość 2 [mm]: 238,6
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 9
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,424
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21103 |
AKRON-MALÒ | 270841 |
APEC | AST4010 |
ASAM | 70633 |
BENDIX | 042705B |
BIRTH | BS1023 |
BMW | 31 35 1 091 885 |
BMW | 31 35 1 095 661 |
BMW | 31351091855 |
BORG BECK | BDL6305 |
BORG BECK | BDL6305HD |
BSG | BSG 15-310-063 |
CAUTEX | 201507 |
COMLINE | CSL5001 |
CORTECO | 49398861 |
DELPHI | TC974 |
DENCKERMAN | D140097 |
DJ PARTS | DL1127 |
DYS | 30-56632 |
FAG | 818 0055 10 |
FEBI | 10035 |
FEBI | 280117 |
FIRST LINE | FDL6305 |
FIRST LINE | FDL6305HD |
GSP | S100035 |
JPG | 1440400870 |
KAMOKA | 9030029 |
KAWE | 8500 11602 |
KRAFT AUTO | 4302750 |
LEMFO | 13283 |
LEMFO | 13283 02 |
LYNXAUTO | C7045L |
MAG | 301191620430 |
MAG | 301191620440 |
MAPCO | 49725 |
MAPCO | 49725HPS |
MAXGEAR | 72-1121 |
METALCAUCH | 04342 |
METZGER | 53010111 |
METZGER | 83010111 |
MEYLE | 316 060 0085 |
MEYLE | 316 060 4359/HD |
MOOG | BM-DS-4359 |
MOTAQUIP | LVSL652 |
MS | 13283-PCS-MS |
NAPA | NST4010 |
NK | 5041509 |
NK | 5111506PRO |
OCAP | 0591023 |
OPTIMAL | G7-504 |
PEX | 12.05.339 |
QUINTON HA | QLS3221S |
REDAELLI R | 71855 |
REDAELLI R | 7504 |
RHIAG | 14.15.737 |
RTS | 97-09528-2 |
RUV | 915046 |
SIDEM | 21260 |
SKF | VKDS 348508 |
SPIDAN | 44942 |
STELLOX | 56-00882-SX |
STELLOX | 56-00882A-SX |
SWAG | 20 79 0011 |
Stark | SKST-0230029 |
TALOSA | 50-02338 |
TOPRAN | 500 145 |
TRISCAN | 8500 11602 |
TRW | JTS111 |
TRW | JTSB0092 |
VAICO | V20-7047-1 |
VEMA | 22341 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.