- Długość 1/Długość 2 [mm]: 50
- Średnica [mm]: 14
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,443
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21110 |
3RG | 81653 |
3RG | 81653_3 |
AKRON-MALÒ | 27121 |
ASVA | 1923-E34R |
BENDIX | 042870B |
BIRTH | BX0094 |
BMW | 33 32 1 125 665 |
BMW | 33 32 1 126 476 |
BORG BECK | BDL6199 |
BSG | BSG 15-310-051 |
CAUTEX | 201509 |
COMLINE | CSL7059 |
CORTECO | 49400232 |
DELPHI | TC446 |
DENCKERMAN | D140075 |
DJ PARTS | DL1134 |
DYS | 30-56434 |
FAG | 842 0013 10 |
FEBI | 05747 |
FEBI | 26766 |
FIRST LINE | FDL6199 |
GSP | S100020 |
JPG | 1450200300 |
KAWE | 8500 11610 |
KRAFT AUTO | 4302570 |
LEMFO | 10643 |
LEMFO | 10643 02 |
LYNXAUTO | C7131LR |
MAPCO | 49788 |
MAXGEAR | 72-0113 |
METALCAUCH | 53266 |
METZGER | 53011009 |
MEYLE | 316 060 4225 |
MOOG | BM-DS-4225 |
NK | 5041508 |
NK | 5111505 |
OCAP | 0500094 |
OPTIMAL | G7-767 |
PEX | 12.05.004 |
QUINTON HA | QLS3002S |
REDAELLI R | 7514 |
RTS | 97-09542 |
RUV | 915065 |
SIDEM | 21489 |
SKF | VKDS 448521 |
SPIDAN | 45159 |
STELLOX | 56-01299-SX |
STELLOX | 56-01299A-SX |
SWAG | 20 79 0001 |
SWAG | 20 92 6766 |
Stark | SKST-0230092 |
TALOSA | 50-02277 |
TOPRAN | 500 158 |
TRISCAN | 8500 11610 |
TRW | JTS286 |
VEMA | 22926 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.