- Długość 1/Długość 2 [mm]: 105
- Wymiar gwintu: MM10X1,5 RHT
- Średnica [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,421
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21868 |
AKRON-MALÒ | 53256 |
AKRON-MALÒ | 53272 |
APEC | AST4281 |
BENDIX | 042972B |
BIRTH | BS5016 |
BORG BECK | BDL6584 |
CAUTEX | 700961 |
CAUTEX | 771607 |
CORTECO | 49396462 |
DELPHI | TC1026 |
DYS | 30-80033 |
FAG | 818 0324 10 |
FEBI | 30736 |
FIRST LINE | FDL6584 |
KAWE | 8500 17604 |
KRAFT AUTO | 4308054 |
LEMFO | 35308 01 |
LYNXAUTO | C7422L |
MAPCO | 59517 |
MAPCO | 59517HPS |
METALCAUCH | 05336 |
METALCAUCH | 59529 |
MEYLE | 45-16 060 0001/HD |
MG | RGD100571 |
MG | RGD100572 |
MOOG | RO-LS-1984 |
MOTAQUIP | VSL841 |
NAPA | NST4281 |
NK | 5114011 |
OCAP | 0591813 |
OPTIMAL | G7-887 |
QUINTON HA | QLS3295S |
REDAELLI R | RV503 |
ROVER | RGD 100571 |
ROVER | RGD 100572 |
RTS | 97-06518-2 |
SIDEM | 65066 |
SPIDAN | 46369 |
STELLOX | 56-01971-SX |
SWAG | 22 93 0736 |
TALOSA | 50-02821 |
TRISCAN | 8500 17604 |
TRW | JTS1039 |
VEMA | 23557 |
MG
|
ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.