- Długość 1/Długość 2 [mm]: 332
- Wymiar gwintu: MM10X1.5/M12X1.75
- Średnica [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,523
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21894 |
3RG | 40666 |
3RG | 45303 |
AKRON-MALÒ | 23691 |
APEC | AST4084 |
ASAM | 74936 |
BENDIX | 042897B |
BIRTH | BX5073 |
BORG BECK | BDL6603 |
BORG BECK | BDL6603HD |
CAUTEX | 250077 |
COMLINE | CSL7022 |
CORTECO | 49398685 |
DELPHI | TC1173 |
DENCKERMAN | D140271 |
DIEDERICHS | 1766004 |
DJ PARTS | DL1719 |
DYS | 30-89862 |
FAG | 818 0270 10 |
FAI | BLR025 |
FAI | SS1327 |
FAI | SS6053 |
FEBEST | 2723-S80F |
FEBI | 19376 |
FEBI | 19379 |
FIRST LINE | FDL6603 |
FIRST LINE | FDL6603HD |
GSP | S050455 |
JAPKO | 1580309 |
JPG | 4940400500 |
KAMOKA | 9030302 |
KAWE | 8500 27609 |
KLOKKERH | 9021370 |
KRAFT AUTO | 4306367 |
LEMFO | 25553 |
LEMFO | 25553 02 |
LYNXAUTO | C7310LR |
MAG | 301191625940 |
MAG | 301191625950 |
MAPCO | 49906 |
MAPCO | 49906/2HPS |
MAPCO | 49906HPS |
MAXGEAR | 72-1386 |
METALC/ADL | T406955 |
METALCAUCH | 06955 |
METZGER | 53014818 |
METZGER | 83014818 |
MEYLE | 516 060 0015/HD |
MEYLE | 516 060 0020 |
MOOG | VV-LS-1119 |
MOTAQUIP | LVSL750 |
MS | 25553-PCS-MS |
MS | 36892-KIT-MS |
MS | 36893/2-KIT-MS |
NAPA | NST4084 |
NK | 5114810 |
NK | 5114810PRO |
OCAP | 0503842 |
OCAP | 0504485 |
OPTIMAL | G7-799 |
PEX | 12.05.425 |
QUINTON HA | QLS3310S |
REDAELLI R | 90603 |
REDAELLI R | 9505 |
RHIAG | 44.30.735 |
RTS | 97-07067 |
RUV | 916532 |
SASIC | 2306271 |
SIDEM | 67667 |
SKF | VKDS 346024 |
SPIDAN | 45780 |
STELLOX | 56-03051-SX |
STELLOX | 56-03051A-SX |
SWAG | 55 91 9379 |
Stark | SKRKS-4420016 |
Stark | SKST-0230003 |
TALOSA | 50-03814 |
TOPRAN | 600 367 |
TRISCAN | 8500 27609 |
TRW | JTS416 |
VEMA | 23628 |
VOLVO | 274303 |
VOLVO | 274456 |
VOLVO | 30714685 |
VOLVO | 31201602 |
VOLVO | 31216292 |
VOLVO | 8634736 |
VOLVO | 8672445 |
WILMINK | WG1993182 |
WILMINK | WG2033951 |
WILMINK | WG2040276 |
WILMINK | WG2248144 |
WILMINK | WG2290053 |
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.