- Długość 1/Długość 2 [mm]: 104
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,284
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-M010R |
APEC | AST4303 |
ASHIKA | 106-03-319R |
ASHUKI | M875-32 |
BENDIX | 042617B |
BIRTH | BD0052 |
BLUEPRINT | ADM58512 |
BORG BECK | BDL6680 |
CAUTEX | 774979 |
COMLINE | CSL5121 |
CORTECO | 49401162 |
DELPHI | TC1401 |
DYS | 30-71533 |
FEBI | 23712 |
FIRST LINE | FDL6680 |
FRAP | 3246 |
JAPANPAR | SI-319R |
JAPKO | 106319R |
KAVO PARTS | SLS-4517 |
KAWE | 8500 50621 |
LEMFO | 34673 01 |
MAPCO | 52514HPS |
MAZDA | NC10-34-150 |
METZGER | 53036612 |
MEYLE | 35-16 060 0026 |
MGA | SA7249 |
MOOG | MD-LS-2694 |
MOTAQUIP | LVSL771 |
MS | 23712B-PCS-MS |
NAPA | NST4303 |
NK | 5113226 |
OCAP | 0582802 |
OPTIMAL | G7-1209 |
PEX | 12.05.574 |
QUINTON HA | QLS3381S |
RTS | 97-98029-1 |
SIDEM | 51261 |
SKF | VKDS 844018 |
SPIDAN | 57379 |
SWAG | 83 92 3712 |
Stark | SKST-0230535 |
TALOSA | 50-04540 |
TOPRAN | 600 398 |
TRISCAN | 8500 50621 |
TRW | JTS7562 |
VEMA | 250290 |
WILMINK | WG1992789 |
WILMINK | WG2037917 |
WILMINK | WG2040358 |
WILMINK | WG2249237 |
WILMINK | WG2292328 |
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.