- Długość 1/Długość 2 [mm]: 65
- Wymiar gwintu: MM12X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 12
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,461
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-4910R |
555 | SL-4910R-M |
AKRON-MALÒ | 50222 |
ALANKO | 10341801 |
APEC | AST4172 |
ASAM | 74858 |
ASHUKI | 1491-1101 |
BENDIX | 042488B |
BGA | LS6304 |
BIRTH | BD0067 |
BLUEPRINT | ADN18564 |
BORG BECK | BDL6712 |
COMLINE | CSL6084 |
CORTECO | 49396620 |
CTR | CLN-22 |
DELPHI | TC1538 |
DENCKERMAN | D140363 |
DJ PARTS | DL1025 |
DYS | 30-74791 |
FAG | 818 0421 10 |
FEBEST | 0223-30FR |
FEBI | 27360 |
FIRST LINE | FDL6712 |
GSP | S050350 |
HBJAKOPART | J4971010 |
HBJAKOPART | J4971011 |
JAPANPAR | SI-129R |
JAPKO | 106129R |
JPG | 4040400580 |
KAMOKA | 9030120 |
KAVO PARTS | 2010070 |
KAVO PARTS | SLS-6519 |
KAWE | 8500 14673 |
KRAFT AUTO | 4304111 |
LEMFO | 34492 01 |
LYNXAUTO | C7057R |
MAPCO | 51521 |
MAXGEAR | 72-1789 |
METZGER | 53017512 |
MEYLE | 36-16 060 0030/HD |
MGA | SA7250 |
MOOG | NI-LS-2805 |
MOTAQUIP | LVSL868 |
MS | 34492-PCS-MS |
NAPA | NST4172 |
NISSA | 54618-8H300 |
NK | 5112220 |
OCAP | 0584513 |
OPTIMAL | G7-1059 |
QUINTON HA | QLS3491S |
RTS | 97-02390-1 |
SIDEM | 41565 |
SKF | VKDS 842006 |
SPIDAN | 57436 |
STELLOX | 56-74045-SX |
STELLOX | 56-74045A-SX |
SWAG | 82 92 7360 |
Stark | SKST-0230158 |
TALOSA | 50-04383 |
TOPRAN | 701 749 |
TRISCAN | 8500 14673 |
TRW | JTS7513 |
TRW | JTS7576 |
VEMA | 23241 |
WILMINK | WG1992943 |
WILMINK | WG2037551 |
WILMINK | WG2040417 |
WILMINK | WG2250065 |
WILMINK | WG2288905 |
YAMATO | J61052YMT |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.