- Długość 1/Długość 2 [mm]: 208
- Wymiar gwintu: M10X1.25 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,28
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 50199 |
APEC | AST4286 |
ASHUKI | 1467-3101 |
ASVA | 0223-R20R |
BIRTH | BX0244 |
BLUEPRINT | ADN18538 |
CAUTEX | 080215 |
COMLINE | CSL7084 |
CORTECO | 49399966 |
DELPHI | TC1588 |
DENCKERMAN | D140167 |
DJ PARTS | DL1653 |
FEBEST | 0223-R20R |
FEBI | 24016 |
FIRST LINE | FDL6937 |
GSP | S050147 |
HBJAKOPART | J4891013 |
JAPANPAR | SI-126 |
JAPKO | 106126 |
KAVO PARTS | SLS-6523 |
KAWE | 8500 14661 |
KRAFT AUTO | 4304079 |
LEMFO | 27988 |
LEMFO | 27988 01 |
LEMFO | 38642 01 |
LYNXAUTO | C7250LR |
MAPCO | 49227 |
MAPCO | 49227/2HPS |
MAPCO | 49227HPS |
MAXGEAR | 72-2721 |
METALCAUCH | 04706 |
METZGER | 53015719 |
MGA | SA5312 |
MOTAQUIP | VSL781 |
MS | 27988-PCS-MS |
MS | 27988-SET-MS |
NAPA | NST4286 |
NISSA | 56260-0F001 |
OCAP | 0504402 |
OPTIMAL | G7-834 |
QUINTON HA | QLS3528S |
RTS | 97-92346 |
SIDEM | 41663 |
SKF | VKDS 942008 |
SPIDAN | 46883 |
STELLOX | 56-74037-SX |
STELLOX | 56-74037A-SX |
SWAG | 82 92 4016 |
Stark | SKRKS-4420035 |
TRISCAN | 8500 14661 |
USN | SP260236 |
VEMA | 27483 |
YAMATO | J61016YMT |
FORD
|
NISSAN
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora AKRON-MALÒ 50199 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora VEMA 23019 | VEMA | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora VEMA 27483 | VEMA | Brak ceny |
Wahacz, wspornik zawieszenia koła NPS N405N08 | NPS | Brak ceny |
CTR CLN-70-K | CTR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BIRTH BX0244 | BIRTH | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.