- Długość 1/Długość 2 [mm]: 341
- Wymiar gwintu: MM12X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,531
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SLK-8160L |
APEC | AST4312 |
ASAM | 73594 |
ASHUKI | 1488-2250 |
ASHUKI | Y860-07 |
BENDIX | 048573B |
BGA | LS2704 |
BIRTH | BS5014 |
BLUEPRINT | ADG08585 |
BORG BECK | BDL7152 |
BSG | BSG 40-310-113 |
CAUTEX | 750189 |
COMLINE | CSL5020 |
CORTECO | 49400645 |
CTR | CLKH-32L |
DELPHI | TC2291 |
DENCKERMAN | D140351 |
DJ PARTS | DL1220 |
DYS | 30-66048 |
FAG | 818 0461 10 |
FEBEST | 1223-SANCFL |
FEBI | 28575 |
FEBI | 41673 |
FINWHALE | SL651 |
FIRST LINE | FDL6863 |
FIRST LINE | FDL7152 |
FRAP | F4632 |
GSP | S050216 |
GSP | S990065SK |
HYUNDAI | 54830-2B000 |
HYUNDAI | 548302B200 |
JAPANPAR | SI-H18L |
JAPKO | 106H18L |
JAPKO | 158H00 |
JPG | 3540400870 |
KAMOKA | 9030366 |
KAVO PARTS | SLS-3035 |
KAWE | 8500 43630 |
KIA | 548302B000 |
KIA | 548302B200 |
KRAFT AUTO | 4304690 |
LEMFO | 33972 01 |
LYNXAUTO | C7183L |
MAG | 301191622570 |
MAPCO | 51226HPS |
MAXGEAR | 72-3106 |
METALC/ADL | T440021 |
METZGER | 53029711 |
MEYLE | 37-16 060 0032/HD |
MGA | SA8344 |
MOOG | HY-LS-4942 |
MOTAQUIP | LVSL1204 |
MS | 33972-PCS-MS |
MS | 36961-KIT-MS |
MS | 37161/1-KIT-MS |
MS | 37161/2-KIT-MS |
NAPA | NST4312 |
NK | 5113426 |
OCAP | 0594084 |
OPTIMAL | G7-1546 |
QUINTON HA | QLS3733S |
REDAELLI R | HY511 |
REDAELLI R | HY511K |
RHIAG | 76.41.737 |
RTS | 97-08630-2 |
SIDEM | 87366 |
SKF | VKDS 845029 |
SPIDAN | 46796 |
STELLOX | 56-07304-SX |
STELLOX | 56-07304A-SX |
SWAG | 90 92 8575 |
SWAG | 90 94 1673 |
Stark | SKSSK-1600285 |
Stark | SKST-0230129 |
TALOSA | 50-07378 |
TOPRAN | 820 492 |
TRISCAN | 8500 43630 |
TRW | JTS561 |
TRW | JTSB0199 |
VAICO | V52-0229 |
WILMINK | WG1992639 |
WILMINK | WG2038911 |
WILMINK | WG2040691 |
WILMINK | WG2250641 |
WILMINK | WG2291859 |
YAMATO | J60543YMT |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.