- Długość 1/Długość 2 [mm]: 274
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,393
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SLK-8500R |
AKRON-MALÒ | 52415 |
ASHIKA | 106-0K-K19R |
BENDIX | 042585B |
BIRTH | BD0033 |
BLUEPRINT | ADG08546 |
BORG BECK | BDL6660 |
BSG | BSG 40-310-238 |
CORTECO | 49396474 |
DELPHI | TC2299 |
DJ PARTS | DL1100 |
DYS | 30-91352 |
FAG | 818 0127 10 |
FEBI | 30127 |
FENOX | LS11008 |
FINWHALE | SL631 |
FIRST LINE | FDL6660 |
GSP | S050505 |
JAPANPAR | SI-K19R |
JAPKO | 106K19R |
KAVO PARTS | SLS-4003 |
KAWE | 8500 18613 |
KIA | 0K2N134150A |
LEMFO | 33362 01 |
LYNXAUTO | C7205R |
MAPCO | 59341/4HPS |
MAPCO | 59341HPS |
METZGER | 53032912 |
MEYLE | 28-16 060 0020 |
MOOG | KI-LS-8342 |
MS | 33362-PCS-MS |
NK | 5113508 |
OCAP | 0581973 |
OPTIMAL | G7-1165 |
QUINTON HA | QLS3472S |
RTS | 97-08865-1 |
SIDEM | 81161 |
SKF | VKDS 845035 |
SPIDAN | 46426 |
STELLOX | 56-53005-SX |
STELLOX | 56-53005A-SX |
SWAG | 91 93 0127 |
TALOSA | 50-01034 |
TRISCAN | 8500 18613 |
TRW | JTS570 |
VEMA | 23344 |
WILMINK | WG2039218 |
WILMINK | WG2040699 |
WILMINK | WG2251048 |
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.