- Długość 1/Długość 2 [mm]: 105
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 9
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,382
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-N235R |
555 | SL-N235R-M |
ASHIKA | 106-01-143R |
BENDIX | 043377B |
BIRTH | BD0110 |
BLUEPRINT | ADN185102 |
BORG BECK | BDL7248 |
CAUTEX | 775683 |
CORTECO | 49396675 |
CTR | CLN-61 |
DEEZA | NI-L180 |
DELPHI | TC5376 |
FAI | SS7332 |
FEBEST | 0223-Z51RR |
FEBI | 34562 |
FIRST LINE | FDL7248 |
GSP | S051617 |
HBJAKOPART | J4891036 |
JAPANPAR | SI-143R |
JAPKO | 106143R |
KAVO PARTS | SLS-6549 |
KAWE | 8500 14613 |
LYNXAUTO | C7455R |
MAG | 301191624570 |
MAPCO | 54590HPS |
MGA | SA7460 |
MOOG | NI-LS-15816 |
NISSA | 56261-1AA0A |
NK | 5112236 |
OCAP | 0585739 |
OPTIMAL | G7-1359 |
OPTIMAL | G7-1385 |
QUINTON HA | QLS3911S |
SIDEM | 41367 |
SPIDAN | 57840 |
STELLOX | 56-00367-SX |
SWAG | 82 93 4562 |
TALOSA | 50-02446 |
TRISCAN | 8500 14613 |
TRW | JTS1088 |
VEMA | 27055 |
WILMINK | WG2037589 |
WILMINK | WG2040973 |
WILMINK | WG2252399 |
WILMINK | WG2288931 |
YAMATO | J61096YMT |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.