- Długość 1/Długość 2 [mm]: 88
- Wymiar gwintu: MM12X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Ciężar [kg]: 0,354
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | AST4633 |
ASHIKA | 106-0H-H68L |
ASHIKA | 106-0H-H72L |
BGA | LS9641 |
BIRTH | BS5052 |
BLUEPRINT | ADG085166 |
BORG BECK | BDL7334 |
BSG | BSG 40-310-198 |
DELPHI | TC3726 |
FEBI | 48038 |
FIRST LINE | FDL7334 |
GSP | S051265 |
HYUNDAI | 555302W100 |
HYUNDAI | 555302W110 |
JAPANPAR | SI-H68L |
JAPANPAR | SI-H72L |
JAPKO | 106H68L |
JAPKO | 106H72L |
KAVO PARTS | SLS-3067 |
KAVO PARTS | SLS-3076 |
KAWE | 8500 43660 |
KIA | 555302W110 |
LYNXAUTO | C7551L |
MAG | 301191622620 |
MAPCO | 52276HPS |
METZGER | 53065919 |
MEYLE | 37-16 060 0065/HD |
MGA | SA8426 |
MOOG | HY-LS-14783 |
NAPA | NST4633 |
NPS | H405I56 |
OPTIMAL | G7-2094 |
QUINTON HA | QLS3865S |
SIDEM | 87568 |
STELLOX | 56-02155-SX |
SWAG | 90 94 8038 |
TALOSA | 50-03739 |
TRISCAN | 8500 43660 |
TRW | JTS1610 |
VEMA | 250089 |
WILMINK | WG2039161 |
WILMINK | WG2040940 |
WILMINK | WG2257490 |
YAMATO | J60559YMT |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.