- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Rozmiar gwintu 1: M10x1,25
- Rozmiar gwintu 2: M10x1,25
- Długość [mm]: 74
Dodaj opinię
(19.07.2013)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora HERTH+BUSS JAKOPARTS J4892017
Producent | Numery OEM |
---|
A.Z. Meist | AZMT-42-010-3735 |
APEC | AST4362 |
ASHIKA | 106-02-244R |
ASHUKI | 1491-2302 |
BENDIX | 042574B |
BGA | LS9123 |
BLUEPRINT | ADT38545 |
BORG BECK | BDL6928 |
COMLINE | CSL6010 |
CORTECO | 49396556 |
DEEZA | TY-L169 |
DELPHI | TC1882 |
ETS | 29.LB.306 |
FAI | SS5998 |
FEBI | 34758 |
FEBI | 42955 |
FIRST LINE | FDL6928 |
FLENNOR | FL0043-H |
FORMPART | 4208026 |
GSP | S050443 |
IMPERGOM | 72183 |
INDELDIS | SU52551 |
JAPANPAR | SI-244R |
JAPKO | 106244R |
JPG | 4840401889 |
KAGER | 85-0681 |
KAVO PARTS | SLS-9046 |
KAWE | FL0043-H |
MAG | 600000161700 |
MAPCO | 51589 |
MDR | MSS8245 |
METZGER | 53052612 |
MEYLE | 30-16 060 0044 |
MONROE | L13611 |
MOOG | TO-LS-7870 |
NIPPARTS | J4972032 |
NK | 5114526 |
NPS | T405A41 |
OCAP | 0583103 |
OPTIMAL | G7-1154 |
QH BENELUX | QLS3432S |
QUINTON HA | 4840401889 |
QUINTON HA | 51589 |
RTS | 97-92570-1 |
RUV | 926945 |
SBS | 19145114526 |
SIDEM | 45269 |
SOLIDAUTO | T142043 |
STARMANN | SS-82265 |
SWAG | 81 93 4758 |
SWAG | 81 94 2955 |
TALOSA | 5004637 |
TOYOT | 48820-26030 |
TRISCAN | 8500 13611 |
YAMATO | J62028YMT |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.