- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Długość [mm]: 207
- Wymiar gwintu: M10x1.5
- Rura o średnicy [mm]: 9
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 042450B |
BORG BECK | BDL6811 |
DELPHI | TC1565 |
DITAS | A25512 |
FEBI | 24267 |
FIRST LINE | FDL6811 |
LEMFO | 26015 |
MERCE | 414 320 03 89 |
MERCE | A 414 320 03 89 |
METZGER | 53041018 |
METZGER | ME511 |
MEYLE | 0160600014 |
MEYLE | 0160600070 |
MGA | SA5290 |
MONROE | L23621 |
MOOG | ME-LS-5144 |
NK | 5113327 |
OCAP | 0504271 |
OPTIMAL | G7-1015 |
QUINTON HA | QLS3423S |
RUV | 914108 |
SIDEM | 50168 |
SPIDAN | 40547 |
SWAG | 10924267 |
TALOSA | 5001750 |
TRISCAN | 8500 23621 |
TTC | 0231228 |
MERCEDES-BENZ
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 23621 | KAWE | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora SBS 19145113327 | SBS | Brak ceny |
MASTER-SPORT GERMANY 37074-KIT-MSM | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
MASTER-SPORT GERMANY 37074-KIT-MSP | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
METALCAUCHO 53438 | METALCAUCHO | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BENDIX 042450B | BENDIX | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.