- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Długość [mm]: 200
- Wymiar gwintu: M10x1,25
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL7960 |
BENDIX | 042776B |
BENDIX | 042959B |
BLUEPRINT | ADC48505 |
BORG BECK | BDL6447 |
DELPHI | TC928 |
DITAS | A26031 |
DITAS | DSR1161 |
FEBI | 15677 |
FEBI | 41178 |
FIRST LINE | FDL6447 |
HBJAKOPART | J4965014 |
LEMFO | 28274 |
LEMFO | 29640 |
LEMFO | 29640 01 |
LEMFO | 29640 02 |
MAPCO | 49905 |
MAPCO | 49905HPS |
METZGER | 53014518 |
METZGER | 9502 |
MEYLE | 5160600014 |
MEYLE | 5160600019 |
MGA | SA5191 |
MGA | SA5295 |
MITSUBISHI | MR131680 |
MITSUBISHI | MR272116 |
MONROE | L27605 |
MONROE | L42603 |
MOOG | VV-LS-0014 |
NK | 5114804 |
OCAP | 0500467 |
OCAP | 0504470 |
OPTIMAL | G7-626 |
PEX | 1205031 |
PROTO | MR131680 |
QUINTON HA | QLS3251S |
RTS | 97-07028 |
RUV | 916519 |
SIDEM | 67668 |
SIDEM | 71061 |
SKF | VKDS 346026 |
SWAG | 55790016 |
SWAG | 80941178 |
TALOSA | 5003807 |
TALOSA | 5007922 |
TRISCAN | 850027605 |
VOLVO | 30871770 |
VOLVO | 30873100 |
VOLVO | 30884358 |
MITSUBISHI
|
PROTON
|
VOLVO
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora QUINTON HAZELL QLS3692S | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Wahacze - zestaw kompletny MAPCO 53929 | MAPCO | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora OCAP 0504471 | OCAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora OCAP 0505770 | OCAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BIRTH BX0142 | BIRTH | Brak ceny |
Wahacz BIRTH BX0207 | BIRTH | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.