- Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
- Długość zewnętrzna [mm]: 975
- Długość wewnętrzna [mm]: 234
- Ciężar [kg]: 0,2
Dodaj opinię
(07.09.2016)
Opinia wystawiona dla Linka sterowania sprzęgłem FEBI BILSTEIN 24638
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-154-00-0701 |
A.B.S. | K23900 |
A.B.S. | K27700 |
ADRIAUTO | 41.0162 |
ADRIAUTO | 41.0176 |
AKRON-MALÒ | 21200 |
AKRON-MALÒ | 26504 |
ASHIKA | 154-00-0701 |
ASHUKI | PAL3-1740 |
ASHUKI | PAL3-1813 |
ATE | 24.3728-1014.2 |
ATE | 24.3728-1019.2 |
AUTO-SPEED | 290CL00186 |
AUTO-SPEED | 290CL00333 |
AUTOMOTOR | PVC0111 |
BECA CABLE | 615009 |
BECA CABLE | 615010 |
BORG BECK | BKC2066 |
BROVEX-NEL | 46.2600 |
BROVEX-NEL | 46.2860 |
CABOR | 10.2371 |
CABOR | 10.2372 |
CAR | TLC40021 |
CAR | TLC44056 |
CAUTEX | 02.8050 |
CAUTEX | 02.8383 |
CAVO | 1301 162 |
CAVO | 1301 6180 |
CEF | RT01168 |
CEF | RT01183 |
COFLE | 10.2371 |
COFLE | 10.2372 |
COFLE | 92.10.2371 |
COFLE | 92.10.2372 |
DIAMAX | T8005 |
EUROREPAR | E074361 |
FARE SA | 24369 |
FARE SA | 24834 |
FEBI | 9699 |
FERODO | FCC422656 |
FTE | 4101420 |
FTE | FKS20014 |
HART | 389 907 |
HELLA | 8AK 355 700-851 |
HELLA | 8AK 355 700-911 |
HELLAPAGID | 8AK 355 700-851 |
HELLAPAGID | 8AK 355 700-911 |
JAPANPAR | GC-0701 |
JAPKO | 1540701 |
JURID | 422656J |
KAGER | 19-2533 |
KAGER | 19-2714 |
KAWE | 46.2600 |
KAWE | 46.2860 |
LABCP | 20.1288 |
LABCP | 20.6068 |
LAMPERTI | 2117 |
LAMPERTI | 2512 |
LECOY | 4680 |
LINEX | 35.10.13 |
LINEX | 35.10.14 |
LPR | C0208C |
LPR | C0209C |
MAPCO | 5174 |
MAXGEAR | 32-1849 |
METALCAUCH | 80301 |
METALCAUCH | 82933 |
METZGER | 10.2371 |
METZGER | 10.2372 |
MGA | EC4029 |
MILES | GE23176 |
NK | 923919 |
OPTIMAL | KK-1385 |
OPTIMAL | KK-1410 |
PATRON | PC6080 |
PATRON | PC6094 |
PLYOM | P028050 |
PLYOM | P028383 |
QH TALBROS | QCC1542 |
QH TALBROS | QCC1835 |
QUINTON HA | QCC1542 |
QUINTON HA | QCC1835 |
REMKAFLEX | 462.600 |
REMKAFLEX | 462.860 |
RENAU | 77 00 430 111 |
RENAU | 77 00 823 050 |
RICAMBIFLE | 01441523 |
RICAMBIFLE | 01441554 |
RIDEX | 478S0042 |
SACHS | 3074 600 270 |
SAMKO | C0208C |
SAMKO | C0209C |
SBS | 1841923919 |
SEIM | 401350 |
SONOVA | CF00008 |
SONOVA | CF00012 |
SPJ | 908050 |
STC | T480301 |
STC | T482933 |
STELLOX | 29-98408-SX |
SWAG | 60 90 9699 |
Stark | SKSK-1320042 |
TEXTAR | 58012700 |
TRISCAN | 8140 25224 |
TRISCAN | 8140 25241 |
TRW | GCC1553 |
TRW | GCC1754 |
VAICO | V46-1156 |
VALEO | 4101420 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Linka sprzęgła to element, który służy do obsługi sprzęgła przez kierowcę. Poprzez naprężanie i rozprężanie linka prowadzi do zmiany położenia sprzęgła. Ma to miejsce w efekcie naciskania przez kierowcę pedału. Standardowa linka sprzęgła to element prosty konstrukcyjnie, zbudowany zwykle z metalowych włókien. Dzisiaj coraz rzadziej linki sprzęgła są montowane w nowych samochodach, gdyż zastępują je układy hydrauliczne. Jednak w nieco starszych pojazdach występują powszechnie, a gdy ulegną uszkodzeniu, często nie ma możliwości zastąpienia ich rozwiązaniami hydraulicznymi.
Najczęstszy problem z linką sprzęgła to jej zerwanie. Jeżeli do niego dojdzie, obsługa sprzęgła jest niemożliwa. Blokuje się ono w aktualnej pozycji, co jest nie tylko niekomfortowe, ale też bardzo niebezpieczne. Możliwość zerwania linki sprzęgła to główny powód, przez który zastępuje się ją układem hydraulicznym. Niemniej jednak utrata ciągłości linki sprzęgła nie musi spowodować wypadku, ani nawet natychmiastowego końca jazdy. Jeżeli dojdzie do zerwania linki na średnim czy niskim biegu, być może uda się dojechać do warsztatu po prostu bez zmiany biegów. Jeżeli jednak dojdzie do tego na wyższym biegu, będzie to bardziej problematyczne. Jednak robiąc to umiejętnie, można bezpiecznie zmienić bieg bez użycia sprzęgła, jedynie wyrównując obroty silnika z obrotami kół.
Nie mając pewności, co do umiejętności przeprowadzenia tej czynności, lepiej zatrzymać auto na poboczu i wezwać fachowca. Warto pamiętać, że przeważnie problemów tego typu można uniknąć, kontrolując stan techniczny linki sprzęgła gdyż rzadko kiedy zrywa się ona bez ostrzeżenia. Przeważnie włókna, z których jest ona zbudowana, tracą ciągłość po kolei.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.