- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Grubość [mm]: 85,0
- Szerokość [mm]: 137,0
- Średnica wewnętrzna [mm]: 29,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 137,0
- Ilość otworów: 5
- Średnica otworu [mm]: 112
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 16872VV |
A.B.S. | 201714 |
ASHUKI | PAL6-2062 |
ASVA | SKWH-5EMF |
AUDI | 8S0 498 625 |
AUDI | 8S0 498 625 A |
AUDI | 8V0 498 625 A |
AUTEX | 802103 |
AUTLOG | RS1323 |
AUTO-SPEED | 290RD00046 |
AUTOKIT | 01.98176 |
AUTOTEAM | RA1098 |
BBR | 001-10-30009 |
BENDIX | 051865B |
BORG BECK | BWK1356 |
BORSEHUNG | B19118 |
BORSEHUNG | B19311 |
BRT | PWK2096 |
BSG | BSG 90-600-023 |
BTA | H1A012BTA |
BTE | 504220 |
CALIBER | RC1098 |
COMLINE | CHA298 |
CRAFT | 1369CRB2-3644ABS |
CUPRA | 8S0 498 625 A |
DAYCO | KWD1021 |
DENCKERMAN | W413521 |
DIAMAX | R3074 |
DRIVE | DP2010.10.0234 |
DRIVETEC | DWB1535 |
DYNAMATRIX | DWH7011 |
EBI | EBK2486A |
ESEN SKV | 29SKV264 |
FAG | 713 6109 80 |
FAI | FHBK1103 |
FARE SA | 14129 |
FEBI | 40658 |
FERSA | WK00102 |
FIRST LINE | FBK1356 |
FISPA | 460648 |
FORMPART | 11498003/S |
FREMAX | FWB-0593-KT |
FREMAX | FWB-0982-KT |
GSP | 9336004B |
GSP | 9336022 |
GSP | 9336022K |
IPD | 30-1098 |
JPG | 1141402600 |
JPN | 10L9031-JPN |
KAMOKA | 5500171 |
KAWE | 8530 29136 |
KAWE | 8530 29136A |
KM INTERNA | RK1098 |
LORETT | KRT2364 |
LYNXAUTO | WH-1359 |
MAPCO | 46702 |
MAXGEAR | 33-0861 |
METZGER | WM 7011 |
MEYLE | 100 650 1005 |
MILES | DB83307 |
MOOG | VO-WB-12717 |
MOTAQUIP | LVBK1665 |
MOVIMA | RK01300 |
MOVIS | ASB2771 |
MS | 7011-SET-MS |
MULTIP | 70-210064 |
NAPA | PWB1316 |
NK | 754309 |
NK | 754742 |
NSK EUROPE | KH30014 |
NSK EUROPE | KH30049 |
NSK EUROPE | ZA-60BWKH15A-Y--01 E |
NTY | KLP-VW-023 |
NTY | KLP-VW-023-Z |
OPTIMAL | 101203 |
OSSCA | 20668 |
Omnicraft | 2466948 |
PATRON | PBK7011H |
QUINTON HA | QWB1599 |
REPKIT | RKB2771 |
RIDEX | 654W0683 |
RUV | 5476 |
SEAT | 8S0 498 625 |
SEAT | 8S0 498 625 A |
SEAT | 8V0 498 625 A |
SIDAT | 460648 |
SKF | VKBA 7011 |
SKODA | 8S0 498 625 |
SKODA | 8S0 498 625 A |
SKODA | 8V0 498 625 A |
SNR | R154.69 |
STELLOX | 43-29208-SX |
SWAG | 30 94 0658 |
Stark | SKWB-0180821 |
TALOSA | 81-VW-0277 |
TIMKEN | HA590608 |
TOPRAN | 116 101 |
TREVI | WB1178 |
TREVI | WB2396 |
TRICLO | 902270 |
TRISCAN | 8530 29136 |
TRISCAN | 8530 29136A |
VAICO | V10-3974 |
VEMA | 19762 |
VW | 8S0 498 625 |
VW | 8S0 498 625 A |
VW | 8V0 498 625 A |
ZEKKERT | RL-2220 |
vika | 44981336801 |
vika | 55981338401 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
FEBI BILSTEIN 26474 | FEBI BILSTEIN | Brak ceny |
Łożysko koła MAPCO 46702 | MAPCO | Brak ceny |
SWAG 30 94 6330 | SWAG | Brak ceny |
Piasta koła BIRTH 3475 | BIRTH | Brak ceny |
Piasta koła TIMKEN HA590608 | TIMKEN | Brak ceny |
Łożysko koła IPD 30-1098 | IPD | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.
Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.
JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.