- Średnica zewnętrzna [mm]: 60,00
- Szerokość [mm]: 25,00
Dodaj opinię
(30.01.2024)
Opinia wystawiona dla Napinacz paska klinowego wielorowkowego INA 534 0016 10
(23.11.2021)
Opinia wystawiona dla Napinacz paska klinowego wielorowkowego INA 534 0171 10
(23.11.2021)
Opinia wystawiona dla Napinacz paska klinowego wielorowkowego INA 534 0239 10
Producent | Numery OEM |
---|
AUTEX | 655288 |
CITRO | 16 115 037 80 |
CITRO | 1611503780 |
CITRO | 98 077 201 80 |
CITRO | 9807720180 |
CONTI | V85921 |
DAYCO | APV3797 |
DS | 16 115 037 80 |
DS | 1611503780 |
DS | 98 077 201 80 |
DS | 9807720180 |
FEBI | 181682 |
GATES | T39374 |
HBJAKOPART | J1142127 |
HEPU | 15-4283 |
HEPU | 154283 |
HUTCHINSON | T0702 |
IPD | 15-4283 |
IPD | 154283 |
LUCAS_ELEC | LA0713 |
OPEL | 3641389 |
OPTIMAL | 0-N2576 |
OPTIMAL | 0N2576 |
PEUGE | 16 115 037 80 |
PEUGE | 1611503780 |
PEUGE | 98 077 201 80 |
PEUGE | 9807720180 |
QUINTON HA | QTA1460 |
RUV | 542785 |
SIL | T5785 |
TRIPLEFIVE | 03.82083 |
TRIPLEFIVE | 0382083 |
VAUXH | 3641389 |
CITROËN
|
DS
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.
Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.
Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.
Firma motoryzacyjna INA jest oddziałem międzynarodowej korporacji Schaeffler Group założonej przez braci Schaeffler. Marka rozpoczęła swoją działalność od zaprojektowania łożysk samochodowych. Pod szyldem marki INA produkuje się obecnie części zamienne do samochodów wielu popularnych marek.
Własne badania firmy INA dały współczesnym samochodom możliwość znacznego zmniejszenia zużycia paliwa i przedostawania się szkodliwych substancji procesu spalania do atmosfery. Dynamiczny rozwój marki sprawił, że INA zajmuje obecnie czołowe pozycje w poszczególnych segmentach przemysłu motoryzacyjnego.
Auto części INA to standard najwyższej jakości. Firma posiada około 6000 patentów i co roku produkuje ponad 1000 nowych numerów referencyjnych. Części samochodowe tej marki to wysoka jakość, niezawodność i trwałość nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach eksploatacyjnych.
Katalog części INA obejmuje m.in. czujniki elektryczne, paski rozrządu i kompletne zestawy paska rozrządu, paski klinowe i jego elementy, podzespoły osprzętu i wiele innych.
Każda z części do samochodów INA to sprawdzony i solidny produkt. Z marki korzysta wielu producentów samochodów przy montażu fabrycznym. Ponadto części samochodowe marki znajdziemy na rynku wtórnym. Oferta jest dedykowana przede wszystkim do samochodów osobowych klasy ekonomicznej i klasy Premium.