- Długość [mm]: 2213
- Ciężar [kg]: 0,226
- Ilość żeber: 6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-112-6PK2210 |
ABA AUTOMO | 6PK2213 |
ACEMARK | 103792 |
ACEMARK | 143217 |
ACEMARK | 143218 |
AUGER | 87686 |
AUGER | 87748 |
AUTEX | 6PK2215 |
AYWIPARTS | AW2130259 |
AYWIPARTS | AW2130599 |
BANDO | 6PK2210 |
BANDO | 6PK2215 |
BAPMIC | BF0427580014 |
BGA | 6PK2210 |
BGA | 6PK2215 |
BOSCH | 1 987 946 275 |
CONTI | 6PK2215 |
CONTI_BR | 6PK2215 |
DAYCO | 6PK2210 |
DAYCO | 6PK2210HD |
DENCKERMAN | 6PK2215 |
DT SPARE P | 4.80691 |
FAI | 6PK2213 |
FEBI | 29013 |
FLENNOR | 6PK2203 |
FLENNOR | 6PK2213 |
FREY | 721600601 |
FREY | 721606801 |
FREY | 721620101 |
GATES-AU | 6PK2210 |
GATES-BR | 6DPK2215 |
GATES-BR | 6PK2213 |
GATES-MX | K060870 |
GATES-MX | K060870HD |
GATES-SEA | 6PK2210 |
GATES | 6PK2213 |
GMB | 6PK2210 |
GMB | 6PK2215 |
HART | 368 985 |
HART | 368 986 |
HBJAKOPART | J1062210 |
HUTCHINSON | 2210 K 6 |
HUTCHINSON | 2215 K 6 |
IMEX | IMX 001003 993 33 96 |
INA | 529 0529 10 |
INA | FB 6DPK2215 |
INA | FB 6PK2215 |
IPD | 29-6PK2215 |
JPG | 1118108600 |
JPG | 1318104800 |
KAMOKA | 7016213 |
KAMOKA | 7016214 |
KLAXCAR | 6PK2196 |
KLAXCAR | 6PK2220 |
LEMFO | 17223 01 |
LUCAS | 6PK2210L |
LUCAS | 6PK2215DL |
LYNXAUTO | 6PK2203 |
LYNXAUTO | 6PK2213 |
MAG | 341200004596 |
MAG | 341200004597 |
MAG | 341200005383 |
MAG | 341200005732 |
MAPCO | 262215 |
MATRIX PRO | MX6PK2210 |
MATRIX PRO | MX6PK2213 |
MATRIX PRO | MX6PK2215 |
MDR | MRB-562200 |
MEC-DIESEL | 290257 |
MEC-DIESEL | 294300 |
MEC-DIESEL | 294305 |
MEC-DIESEL | 381410 |
MERCE | 002 993 32 96 |
MERCE | 002 993 43 96 |
MERCE | 002 993 54 96 |
MERCE | 003 993 33 96 |
MERCE | 011 997 49 92 |
MERCE | A002 993 32 96 |
MERCE | A002 993 43 96 |
MERCE | A002 993 54 96 |
MERCE | A003 993 33 96 |
MERCE | A011 997 49 92 |
METZGER | 6PK2195 |
METZGER | 6PK2210 |
MEYLE | 050 006 2210 |
MGA | CS62210 |
MGA | CS62215 |
MICHELIN E | SMAMV6PK2213 |
MICHELIN E | SMAMV6PK2215 |
MILES | 6PK2215 |
MILES | AD15146 |
MITSUBOSHI | 6PK2115 |
MITSUBOSHI | 6PK2215 |
MOBILAND | 501262213 |
MOBILAND | 6PK2213 |
MS | 6PK2210-PCS-MS |
MS | 6PK2215-PCS-MS |
Motrio | 8660004042 |
Motrio | 8660004043 |
NEWHOLLAND | 87316556 |
NPS | M111I74 |
OPENPARTS | PVB2210.06 |
OPTI | 6 PK 2215 |
OPTI | 6 PK 2215 SCC |
Omnicraft | 2329847 |
PATRON | 6PK2213 |
PE | 080.632-00A |
PEX | 20.1299 |
PEX | 20.1386 |
PROCODIS F | 6PK2215 |
QUINTON HA | QBR62200 |
QUINTON HA | QBR62215 |
RIDEX | 305P0145 |
RIDEX | 542R0730 |
ROULUNDS | 6K2215 |
SAMPA | 023.495 |
SAMPA | 205.390 |
SASIC | 6PK2210 |
SASIC | 6PK2215 |
SCT | 6R462 |
SKF | VKMV 6PK2211 |
SKF | VKMV 6PK2215 |
SNR | CA6PK2210 |
SNR | CA6PK2215 |
STELLOX | 06-02210-SX |
SYNCRONIX | 6KSY2215 |
Stark | SKPB-0090036 |
Stark | SKRBS-1200562 |
Stark | SKRBS-1200728 |
TOPRAN | 109 680 |
TRIALLI | 6PK2205 |
TRIALLI | 6PK2215 |
TRISCAN | 8640 602213 |
TRISCAN | 8640 602213E |
TRISCAN | 8640 662215 |
TTC | 02.19.258 |
TTC | 02.19.407 |
VEYANCE | 6PK2200 |
VEYANCE | 6PK2205G |
VEYANCE | 6PK2213 |
VW | 00A 260 849 |
VW | 074 260 849 AD |
VW | 074 260 849 AE |
VW | 0A 260 849 |
VW | 2D0 260 849 |
VW | 74 260 849 AD |
VW | 74 260 849 AE |
WILMINK | WG1153170 |
WILMINK | WG1153528 |
WILMINK | WG1428752 |
WILMINK | WG1460442 |
WILMINK | WG1781646 |
WILMINK | WG1907112 |
WILMINK | WG1907113 |
WILMINK | WG2002755 |
WILMINK | WG2157204 |
WILMINK | WG2175114 |
WILMINK | WG2216790 |
ZEKKERT | KR-6PK2210 |
ZEKKERT | KR-6PK2215 |
zentparts | Z22694 |
zentparts | Z22695 |
MERCEDES-BENZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.
Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach, nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.
Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.
Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.
Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.