Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 24186

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
24186
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 24186
  • Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 24186 - fot.1
  • Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 24186 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

93,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FEBI BILSTEIN
Jednostka:
sztuka
EAN:
4027816241867
Pasek:
Z trapezowym profilem zębów

Pasek klinowy montowany jest zarówno w samochodach z silnikiem benzynowym, jak i wysokoprężnym. W swej konstrukcji pas napędowy jest wyjątkowo prosty. Jest to element o trapezowym przekroju, który składa się z warstwy nośnej (czyli stalowych i wzmocnionych linek, odpornych na działanie siły), podatnej (guma lub kauczuk) oraz tkaninowo-gumowej, która okala całą część i jest owinięta taśmą płócienną

Dowiedz się więcej

Pasek:
Z zębami o zaokrąglonym profilu

Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.

Dowiedz się więcej

Szerokość [mm]:
23,0
Ilość zębów:
148
Powierzchnia:
Pokryty dodatkową warstwą
Ciężar [kg]:
0,15
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu 24186 firmy FEBI BILSTEIN

Parametry:
  • Pasek: Z trapezowym profilem zębów
  • Pasek: Z zębami o zaokrąglonym profilu
  • Szerokość [mm]: 23,0
  • Ilość zębów: 148
  • Powierzchnia: Pokryty dodatkową warstwą
  • Ciężar [kg]: 0,15

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 24186

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach FEBI BILSTEIN w kategorii Pasek rozrządu

kocursklep

(30.03.2017)

5.0
Witam po raz ponowny trochę minęło od mojej ostatniej opinii, ale też nie będę pisał zanim nie sprawdzę, jeśli chodzi o pasek rozrządu :) daje wielki uśmiech , bo jeżdżę już pól roku i wszystko działa elegancko, pasek pasował do mojego autka i został zamontowany bez jakichkolwiek problemów, jakościowo PIERWSZA KLASA , bardzo i serdecznie i gorąco polecam zakupy na tej stronie , bo: jakość, kontakt, cena to trzy rzeczy które maja MEGA pozytyw u mnie , firma iparts.pl jest jest firmą sprawdzoną i rzetelną, jeszcze raz gorąco polecam

Opinia wystawiona dla Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 12652

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 24186 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ACEMARK 142903
AUDI 06D 109 119 B
AUDI 06D 109 119 D
AUDI 6D 109 119 B
AUDI 6D 109 119 D
AUTLOG WK3040
AUTLOG WK3076
AUTOKIT 04.5298
AUTOKIT 04.5298PA
AUTOTEAM KATW1688
AYWIPARTS AW2110475
BAPMIC BF0422530010
BGA TB0106
BH SERVICE 8MP 376 813-861
BH SERVICE 9XR 376 818-211
BORSEHUNG B10226
BORSEHUNG B10229
BOSCH 1 987 949 617
BTE SZK03950
BUGATTI KBU5112A
CALIBER 0615KAW
CONTI CT1088
CONTI_BR CT1088
CPB 502776
Cloyes B334
DAYCO 94979
DEXWAL 07-284
DEXWAL 07-284WP
DOLZ 05KD109
EUROREPAR 1611259680
EUROREPAR 1611469580
EUROREPAR 1633129980
FAI 65148
FLENNOR 4593V
GATES-AU T334
GATES-BR 5604XS
GATES-MX T334
GATES-SEA T334
GATES 5604XS
GATES T334RB
GGT COKD109
GK 791151
GRAF KP904-2
GRAF KP980-1
GRAF TP046
GRAF TP294
GRAF TP319
HELLA 9XR 376 818-211
HEPU 20-1606
HEPU 29-0146
HUTCHINSON 148 AHP 23
INA 536 0292 10
JPG 1112106500
KAMOKA 7000038
KM INTERNA WKFI615
KWP KW904-2
KWP KW980-1
KWP TW046
KWP TW294
KWP TW319
LUCAS LDK0913
LUCAS LDK0931
LUCAS LKP122
LUCAS LKP123
LYNXAUTO 148CL23
Litens LT0264
MABYPARTS OBK010193
MABYPARTS OBKWP0164
MAG 341200000405
MAG 341200000907
MAHLE CPKX 137 000P
METELLI 30-0904-2
METELLI 30-0980-1
MGA 980K1
MGA CD0596
MGA X596H1
MICHELIN E SMATB0092
MICHELIN E SMATK0031
MICHELIN E SMAWK0031-3
MICHELIN E SMAWK0031-4
MITSUBOSHI 148S8M23
MOVIS ASTK1109
MOVIS ASTK1109PA
Meistersat MTB334K1
Meistersat MTB334LK1
Motrio 8660002901
OPTI ZRK 1443
OPTIMAL R-1533
OSSCA 07755
PROCODIS F 10CD88
PROCODIS F KPE3069A
PROCODIS F KTD3069
QH TALBROS QTB718
QUINTON HA QTB718
REPKIT RKTK1109
REPKIT RKTK1109PA
RIDEX 306T0061
RIDEX 3096W0076
RIDEX 3096W0078
ROULUNDS RR1061
RUV 555704
SASIC 1766044
SEAT 06D 109 119 B
SEAT 6D 109 119 B
SIL K1PA1373
SIL TK1319
SKODA 06D 109 119 B
SKODA 6D 109 119 B
SNR CD14523
SNR KDP457.761
SWAG 32 92 4186
SYNCRONIX SY1088N
Stark SKTIB-0780060
Stark SKWPT-0750077
TOPRAN 111 860
TRISCAN 8645 5604XS
VEYANCE G1596H
VW 06D 109 119 B
VW 06D 109 119 D
VW 6D 109 119 B
VW 6D 109 119 D
WILMINK WG1151188
WILMINK WG1251804
WILMINK WG1251805
WILMINK WG1429560
WILMINK WG1437656
WILMINK WG1464518
WILMINK WG1710040
WILMINK WG1790889
WILMINK WG1790907
WILMINK WG2003931
WILMINK WG2258319
ZPY 06D 109 119B
at autotei at12068
vika 11090602701
vika 11090604701
vika 11090604801

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu 24186 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >
Dlaczego zapach w samochodzie ma tak duże znaczenie? Co należy zrobić, aby był to zapach przyjemny i korzystny dla kierowcy oraz pasażerów?

Dlaczego zapach w samochodzie ma tak duże znaczenie? Co należy zrobić, aby był to zapach przyjemny i korzystny dla kierowcy oraz pasażerów?

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym, dlaczego niektóre samochody pachną przyjemnie, a w innych trudno wprost Wam wytrzymać? Okazuje się, że zapach we wnętrzu samochodu to nie drobnostka – to ważny element decydujący o komforcie jazdy, mający istotny wpływ na zdrowie oraz samopoczucie kierowcy. Co na ten temat mówią badania?

czytaj więcej >
Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Cechy Części

Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
Pasek klinowy montowany jest zarówno w samochodach z silnikiem benzynowym, jak i wysokoprężnym. W swej konstrukcji pas napędowy jest wyjątkowo prosty. Jest to element o trapezowym przekroju, który składa się z warstwy nośnej (czyli stalowych i wzmocnionych linek, odpornych na działanie siły), podatnej (guma lub kauczuk) oraz tkaninowo-gumowej, która okala całą część i jest owinięta taśmą płócienną
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze