- Szerokość [mm]: 20,0
- Ilość zębów: 130
- Powierzchnia: Pokryty dodatkową warstwą
- Ciężar [kg]: 0,1
- Pasek: Z zębami o zaokrąglonym profilu
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wału korbowego
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 32681VV |
ACEMARK | 142886 |
AIRTEX | TB-0067 |
AUDI | 036 109 119 AG |
AUDI | 036 109 119 M |
AUDI | 036 109 119 Q |
AUDI | 36 109 119 AG |
AUDI | 36 109 119 M |
AUDI | 36 109 119 Q |
AUTLOG | WK3000 |
AUTLOG | WK3003 |
AUTLOG | WK3025 |
AUTLOG | ZK1026 |
AUTLOG | ZK1028 |
AUTOKIT | 04.5108 |
AUTOKIT | 04.5108PA |
AUTOKIT | 04.5128 |
AUTOKIT | 04.5128PA |
AUTOKIT | 04.5128PA2 |
AUTOKIT | 04.5360 |
AUTOKIT | 04.5360PA |
AUTOTEAM | KAT1625 |
AUTOTEAM | KATW1625 |
AYWIPARTS | AW2110199 |
BGA | TB9606 |
BH SERVICE | 8MP 376 801-841 |
BH SERVICE | 8MP 376 803-811 |
BH SERVICE | 8MP 376 811-811 |
BH SERVICE | 8MP 376 814-851 |
BH SERVICE | 9XR 376 817-731 |
BLUEPRINT | ADV187502 |
BORG BECK | BTK1003 |
BORSEHUNG | B10227 |
BTE | SZK03390 |
BTE | SZK03400 |
BTE | SZK03880 |
BTE | SZK03940 |
BUGATTI | KBU8710A |
BUGATTI | KBU8710C |
BUGIAD | BTB56509 |
CALIBER | 0552KV |
CALIBER | 0552KYW |
CONTI | CT943 |
CONTI | CT957(SET) |
CONTI_BR | CT957(SET) |
CORAM | KTC91929 |
DAYCO | 941013 |
DEXWAL | 07-113 |
DEXWAL | 07-113WP |
DEXWAL | 07-240 |
DEXWAL | 07-240WP |
DEXWAL | 07-241 |
DEXWAL | 07-241WP |
DIAMAX | A4009 |
DIAMAX | A4041 |
DIAMAX | A6045 |
DOLZ | 05KD040 |
EUROREPAR | 1635046780 |
EUROREPAR | 1681779180 |
FAI | 75130 |
FERRON | TOP03070038 |
FERRON | TOP30960036 |
FLENNOR | 4454V |
GATES-AU | T1073 |
GATES-BR | 90130X20XS |
GATES-SEA | T1073 |
GATES | 5565XS |
GGT | COKD040 |
GK | 791047 |
GK | 799006 |
GK | K980154B |
GK | K980154C |
GMB | GB130200TD |
GRAF | KP674-2 |
GRAF | KP674-3 |
GRAF | TP293 |
HELLA | 8MP 376 803-811 |
HELLA | 8MP 376 811-811 |
HELLA | 8MP 376 814-851 |
HELLA | 9XR 376 817-731 |
HEPU | 29-0042 |
HEPU | K62054 |
HEPU | PK05571 |
HEPU | PK05572 |
HUTCHINSON | 130 AHP 20 |
IMEX | IMX VKMC01122 |
INA | 536 0228 10 |
IPD | K62054 |
JPG | 1112100300 |
KAMOKA | 7000125 |
KM INTERNA | KFI552 |
KM INTERNA | WKFI552 |
KWP | KW674-2 |
KWP | KW674-3 |
KWP | TW293 |
LEMFO | 21084 01 |
LEMFO | 25234 01 |
LUCAS | LDK0480 |
LUCAS | LDK0689 |
LUCAS | LKP067 |
LUCAS | LKP080 |
LUCAS | LKP097 |
LUCAS | LKP103 |
LYNXAUTO | 130CL20 |
LYNXAUTO | PK-1036 |
LYNXAUTO | PK-1302 |
LYNXAUTO | PW-1036 |
LYNXAUTO | PW-1037 |
MABYPARTS | OBK010080 |
MABYPARTS | OBK010149 |
MABYPARTS | OBK010256 |
MABYPARTS | OBKWP0079 |
MABYPARTS | OBKWP0100 |
MABYPARTS | OBKWP0101 |
MABYPARTS | OBKWP0138 |
MAG | 341200000796 |
MAHLE | CPKX 109 000P |
MAPCO | 43915 |
MAXGEAR | 56-0018 |
MAXGEAR | 56-0018SET |
METELLI | 30-0674-2 |
METELLI | 30-0674-3 |
METZGER | WM-941013 |
METZGER | WM-Z 3381WP |
MEYLE | 051 130 1015/S |
MGA | 674K2 |
MGA | CD0429 |
MGA | X429H1 |
MGA | X429H2 |
MICHELIN E | SMATB0100 |
MICHELIN E | SMATK0070 |
MICHELIN E | SMATK0139 |
MICHELIN E | SMATK0402 |
MICHELIN E | SMAWK0070-1 |
MICHELIN E | SMAWK0139-1 |
MICHELIN E | SMAWK0139-2 |
MICHELIN E | SMAWK0402-3 |
MITSUBOSHI | 130S8M20 |
MITSUBOSHI | 58S8M17 |
MOVIS | ASTK0919 |
MOVIS | ASTK0919PA |
MOVIS | ASTK0939 |
MOVIS | ASTK0939PA |
MOVIS | ASTK0939PA2 |
MOVIS | ASTK1171 |
MOVIS | ASTK1171PA |
MTR | 5545671 |
Motrio | 8660004062 |
Motrio | 8671018802 |
OMB | KMB8710D |
OPTI | ZRK 1001 |
OPTI | ZRK 1302 |
OPTIMAL | R-1440 |
OSSCA | 04786 |
PROCODIS F | 09CD57 |
PROCODIS F | KPE3045A |
PROCODIS F | KPE3058A |
PROCODIS F | KPE3058B |
PROCODIS F | KPE3092A |
PROCODIS F | KTD3045 |
PROCODIS F | KTD3058 |
PROCODIS F | KTD3092 |
Profession | 21421121 |
QH TALBROS | QTB595 |
QUINTON HA | QTB595 |
REPKIT | RKTK0919 |
REPKIT | RKTK0919PA |
REPKIT | RKTK0939 |
REPKIT | RKTK0939PA |
REPKIT | RKTK0939PA2 |
REPKIT | RKTK1171 |
REPKIT | RKTK1171PA |
RIDEX | 306T0013 |
RIDEX | 307T0021 |
RIDEX | 307T0194 |
RIDEX | 3096W0034 |
RIDEX | 3096W0035 |
ROULUNDS | RR1156(SET) |
RUV | 555422 |
SASIC | 1756050 |
SASIC | 1756051 |
SASIC | 1766048 |
SASIC | 3906060 |
SASIC | 3906061 |
SASIC | 3906085 |
SCT | G517 |
SEAT | 036 109 119 AG |
SEAT | 036 109 119 M |
SEAT | 036 109 119 Q |
SEAT | 36 109 119 AG |
SEAT | 36 109 119 M |
SEAT | 36 109 119 Q |
SIL | C038 |
SKF | VKMT 01120-1 |
SKODA | 036 109 119 AG |
SKODA | 036 109 119 M |
SKODA | 036 109 119 Q |
SKODA | 36 109 119 AG |
SKODA | 36 109 119 M |
SKODA | 36 109 119 Q |
SNR | CD1067 |
SNR | CD15226 |
STELLOX | 09-04895-SX |
STELLOX | 09-04897-SX |
SWAG | 30 91 9364 |
SYNCRONIX | SY0957N(SET) |
Stark | SKTBK-0760020 |
Stark | SKTBK-0760193 |
Stark | SKTIB-0780012 |
Stark | SKWPT-0750027 |
Stark | SKWPT-0750033 |
Stark | SKWPT-0750034 |
TOPRAN | 108 012 |
TRISCAN | 8645 5565XS |
TTC | 07.12.116 |
VAICO | V10-3656 |
VAICO | V10-50109 |
VEYANCE | G1429H |
VW | 036 109 119 AG |
VW | 036 109 119 M |
VW | 036 109 119 Q |
VW | 36 109 119 AG |
VW | 36 109 119 M |
VW | 36 109 119 Q |
WILMINK | WG1151585 |
WILMINK | WG1238277 |
WILMINK | WG1238278 |
WILMINK | WG1251249 |
WILMINK | WG1251250 |
WILMINK | WG1251251 |
WILMINK | WG1251665 |
WILMINK | WG1251666 |
WILMINK | WG1251948 |
WILMINK | WG1251949 |
WILMINK | WG1428448 |
WILMINK | WG1428554 |
WILMINK | WG1428885 |
WILMINK | WG1436717 |
WILMINK | WG1437128 |
WILMINK | WG1440069 |
WILMINK | WG1790833 |
WILMINK | WG1790834 |
WILMINK | WG2003429 |
WILMINK | WG2008158 |
WILMINK | WG2182125 |
WILMINK | WG2223707 |
WILMINK | WG2258726 |
ZEKKERT | ZR-1208 |
ZPY | 036 109 119 Q |
vika | 11090244601 |
vika | 11090602501 |
zentparts | Z22922 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.
Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.