- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
- Średnica wewnętrzna [mm]: 40
- Średnica zewnętrzna [mm]: 60
- Szerokość [mm]: 10
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 02A301189 |
AUTOMEGA | 190033810 |
FEBI | 15285 |
JPG | 1132100300 |
KRAFT AUTO | 1150170 |
SEAT | 02A301189 |
SKODA | 02A301189 |
SWAG | 30915285 |
TOPRAN | 100 354 |
TOPRAN | 100354 |
VAG | 02A 301 189 |
VAG | 02A301189 |
VAICO | V10-3265 |
VAICO | V103265 |
VW | 02A301189 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mechanizm różnicowy, czyli podstawowy mechanizm odpowiedzialny za obracanie się kół zamontowanych na tej samej osi niezależnie od siebie.
Mechanizm różnicowy w swojej najbardziej podstawowej postaci składa się z dwóch połówek osi z kołem zębatym na każdym końcu, połączonych ze sobą trzecim kołem zębatym tworzącym trzy boki kwadratu. Jest to zwykle uzupełniane czwartym zsabiegiem dla zwiększenia siły, uzupełniając kwadrat.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Blokowany mechanizm różnicowy to wariant spotykany w niektórych pojazdach, głównie tych, które jeżdżą w terenie. Zasadniczo jest to otwarty mechanizm różnicowy z możliwością zablokowania w celu utworzenia osi stałej zamiast niezależnej. Może się to odbywać ręcznie lub elektronicznie, w zależności od technologii w pojeździe.
Istnieją także mechanizmy LSD łączące zalety otwartych i zablokowanych mechanizmów różnicowych w bardziej skomplikowanym systemie. Istnieją dwie kategorie, które wykorzystują różne formy oporu, aby osiągnąć ten sam efekt.
AutoMega to marka części zamiennych znana z wysokiej jakości, szerokiej oferty i doskonałego stosunku ceny do wydajności. Jako członek koncernu Dello, AutoMega korzysta z ponad 115-letniej wiedzy i doświadczenia w branży motoryzacyjnej.
Dzięki zróżnicowanemu wyborowi oferowanych auto części, AutoMega stanowi konkurencję nawet dla najbardziej znanych marek w branży. Nie bez powodu marka AutoMega dała się poznać na rynku motoryzacyjnym z produkcji wysokiej jakości części zamiennych, przeznaczonych do samochodów wielu typów i marek.
Części samochodowe AutoMega charakteryzują się przede wszystkim znakomitym stosunkiem ceny do jakości wykonania i niezawodności. Spełniają wymagane przez rynek motoryzacyjny standardy jakości i bezpieczeństwa. Części zamienne wykonuje się ze starannie wyselekcjonowanych, wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu oferowane zamienniki to komponenty trwałe i odporne na uszkodzenia mechaniczne.
AutoMega specjalizuje się w dystrybucji części samochodowych do nowych oraz starszych typów samochodów – ponad 10 000 pozycji części do samochodów marki Opel, Volkswagen, Audi oraz Ford. Katalog części AutoMega to między innymi elementy układu hamulcowego, wydechowego, kierowniczego i zapłonowego, części układu zawieszenia i nadwozia, komponenty silnika oraz wiele innych części zamiennych.
Firma AutoMega ukierunkowała się nie tylko na zaopatrywanie niezależnego rynku części zamiennych, ale także dostarcza części samochodowe na pierwszy montaż fabryczny wielu popularnych modeli samochodów osobowych.