- Średnica tłoka [mm]: 25,4
- Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
- Suw [mm]: 37
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Rozstaw srub mocujących: 102
- Otwór o śr[mm]: 21,8
- Długość całkowita [mm]: 196,5
- Ilość połączeń: 2
- Wymiar gwintu: M12x1
- Materiał: Aluminium
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 010622 |
ATE | 24.2125-1712.3 |
AUDI | 4D0 611 021 |
AUDI | 4D0 611 021 A |
BENDIX | 132505B |
BOSCH | 0 986 480 935 |
BRAKE ENG | MC1486BE |
BRAKE ENG | MC1922 |
BREMBO | M 85 018 |
CIFAM | 202-402 |
DELPHI | LM39090 |
FERODO | FHM1050 |
GIRLING | 4008172 |
HELLA | 8AM 355 504-161 |
HELLAPAGID | 8AM 355 504-161 |
JURID | 132505J |
KAWE | B1922 |
LPR | 1922 |
METELLI | 05-0402 |
METZGER | 202-402 |
MEYLE | 100 532 0001 |
NK | 824767 |
NUOVA TECN | 5289 |
PEX | 2.25.366 |
TEXTAR | 33056400 |
TRISCAN | 8130 29145 |
TRUSTING | PF492 |
TRW | PML172 |
VW | 4D0 611 021 |
VW | 4D0 611 021 A |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.
Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.
Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.
Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.
FTE Automotive to wiodący, międzynarodowy producent części samochodowych, w tym głównie elementów układu hamulcowego oraz części systemów sterowania sprzęgłem. Korzenie firmy sięgają roku 1943. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy uruchamiano nowe linie produkcyjne i poszerzano asortyment oferowanych części do aut. Aktualnie marka FTE należy do koncernu Valeo.
FTE jest nie tylko wiodącym partnerem koncernu Valeo w zakresie rozwoju, ale także dużym dostawcą części jakości OE dla międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego (wiele popularnych marek, np. Renault oraz Citroen). Ponadto marka jest także preferowanym partnerem na niezależnym rynku części zamiennych.
Firma korzysta z ogromnego doświadczenia i wiedzy, co pozwala na produkcję części samochodowych o bardzo wysokiej jakości i niezawodności. FTE oferuje duży zakres części zamiennych - od części do układu sterowania sprzęgłem, przez części do układu hamulcowego, aż po płyny hamulcowe.
Każda z części do samochodów FTE to pierwszorzędna jakość i trwałość na najwyższym, światowym poziomie. Części zamienne tej marki można kupić w naprawdę dobrej cenie. Oferta skierowana jest do samochodów osobowych i użytkowych, głównie produkcji europejskiej.