- Tryb pracy: Elektryczny
- Cisnienie [bar]: 3
- Napięcie [V]: 12
- Średnica [mm]: 52
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | E10009 |
AUGRO | 5 04 14 02/Q |
AUTOMEGA | 140000410 |
BMW | 16 12 1 115 862 |
BMW | 16 14 1 178 751 |
BMW | 16 14 1 179 232 |
BOSCH | 0 580 463 010 |
BOSCH | 0 580 463 011 |
BOSCH | 0 580 463 012 |
BOSCH | 0 580 463 013 |
BOSCH | 0 580 463 014 |
BOSCH | 0 580 463 015 |
BOSCH | 0 580 463 016 |
BOSCH | 0 580 463 017 |
BOSCH | 0 580 464 008 |
BOSCH | 0 580 464 011 |
BOSCH | 0 580 464 013 |
BOSCH | 0 580 464 014 |
BOSCH | 0 580 464 015 |
BOSCH | 0 580 464 016 |
BOSCH | 0 580 464 019 |
BOSCH | 0 580 464 020 |
BOSCH | 0 580 464 023 |
BOSCH | 0 580 464 032 |
BOSCH | 0 580 464 033 |
BOSCH | 0 580 464 038 |
BOSCH | 0 580 464 048 |
BOSCH | 0 580 464 050 |
BOSCH | 0 580 464 051 |
BOSCH | 0 580 464 055 |
BOSCH | 0 580 464 056 |
BOSCH | 0 580 464 070 |
BOSCH | 0 580 464 085 |
BOSCH | 0 580 810 046 |
DELPHI | FE0023 |
DIPASPORT | GACP055N |
ELTA AUTOM | EF1002 |
ELTA AUTOM | XFP8015 |
ERA | 770068 |
ESEN SKV | 02SKV002 |
FIRST LINE | FFP 1083 |
FISPA | 70401 |
GB3 | CAC4269A |
GEBE | 9 6007 1 |
GM | 815004 |
GM | 815005 |
GM | 815011 |
INTER | 31522 |
INTERMOTOR | 38305 |
ITAL1 | 116460102100 |
ITAL1 | 116460402100 |
ITAL1 | 119110402100 |
ITAL1 | 43906091 |
ITAL1 | 4392833 |
ITAL1 | 4421193 |
ITAL1 | 4429209 |
ITAL1 | 4460210 |
ITAL1 | 4460646 |
ITAL1 | 44606460 |
ITAL1 | 5471660 |
ITAL1 | 605219920 |
ITAL1 | 60546091 |
ITAL1 | 605460910 |
ITAL1 | 6081037 |
ITAL1 | 7635535 |
ITAL1 | 82308678 |
ITAL1 | 90292723 |
ITAL1 | 90349944 |
ITAL1 | 91538806 |
ITAL1 | 92927023 |
JAGUA | CAC2263 |
JOHNS | KSP 55 05-002 |
JPG | 1115203300 |
LANDROVER | AUU1649 |
LUCAS | FDB700 |
LUCAS_ELEC | FDB700 |
LUCAS_ELEC | FDB704 |
MAPCO | 22301 |
MEATDORIA | 76034 |
METZGER | 2250040 |
MORGA | EAC4269 |
MOTAQUIP | VFI111 |
PIERBURG | 7.21287.53.0 |
PSA | 1450 59 |
PSA | 9151404980 |
PSA | 9153880680 |
PURFLU | PE2901 |
RENAU | 7700687710 |
RENAU | 7700722393 |
RENAU | 7700855358 |
SIDAT | 70070 |
SIDAT | 70401 |
STELLOX | 10-01051-SX |
UNI | GFP4026 |
VAG | 251 906 091 |
VALEO | 347304 |
VEMO | V40-09-0003 |
VEMO | V40-09-0003-1 |
WE PARTS | 321920007 |
WE PARTS | 321920008 |
ABARTH
|
ALFA ROMEO
|
AUSTIN
|
BMW
|
CITROËN
|
DAIMLER
|
FIAT
|
JAGUAR
|
LANCIA
|
LAND ROVER
|
MG
|
MORGAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PININFARINA
|
PORSCHE
|
RENAULT
|
ROVER
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.
Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.
Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.
Quinton Hazell to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Obecnie autoczęści Quinton Hazell zaspokajają potrzeby ponad 99% samochodów poruszających się po europejskich drogach. W asortymencie producenta znajdują się części wszystkich układów samochodowych. Najpopularniejsze i najwyżej cenione są dziś części układu kierowniczego oraz układu zawieszenia od brytyjskiego producenta. Wahacze, przeguby, stabilizatory, półosie czy amortyzatory Quinton Hazell są wykorzystywane przez najsłynniejszych producentów samochodów osobowych i transportowych.
Asortyment Quinton Hazell stanowią tysiące referencji. W ostatnich latach producent znacząco rozszerzył ofertę w zakresie części układu hamulcowego. Tarcze czy klocki hamulcowe Quinton Hazell cechują się dużą wytrzymałością i są montowane między innymi w najbardziej wymagających pojazdach sportowych. Firma Quinton Hazell zdobyła uznanie również na rynku producentów silników oraz osprzętu jednostek napędowych. Ponadto, w ofercie znajdują się również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu chłodzenia i wiele więcej.
Główna siedziba firmy znajduje się w Wielkiej Brytanii, jednak oddziały przedsiębiorstwa są obecne na całym świecie. Podobnie autoczęści Quinton Hazell są dziś dystrybuowane na wszystkich kontynentach. Producent oferuje części samochodowe do pierwszego montażu, jak i na rynek części zamiennych. Dostęp do zaawansowanych technologicznie laboratoriów oraz nastawienie na ciągły rozwój sprawiają, że części Quinton Hazell należą do najbardziej innowacyjnych na rynku.