- Ciśnienie pracy [bar]: 6,5
- Tryb pracy: Elektryczny
- Wersja: ARMAN
- Dla numeru artykułu: 70140AS
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 441 906 091 B |
AUDI | 443 906 087 BE |
AUDI | 443 906 091 |
AUDI | 443 906 091 A |
AUDI | 443 906 091 E |
AUDI | 447 906 091 A |
AUDI | 895 906 091 |
BOSCH | 0 580 254 020 |
BOSCH | 0 580 254 040 |
BOSCH | 0 580 254 041 |
BOSCH | 0 580 464 991 |
BOSCH | 0 580 464 992 |
BOSCH | 0580254019 |
FISPA | 201402 |
FISPA | 70140-2 |
FISPA | 70140A2 |
FISPA | 70140AS |
MEATDORIA | 76405 |
SEAT | 441 906 091 B |
SEAT | 443 906 087 BE |
SEAT | 443 906 091 |
SEAT | 443 906 091 A |
SEAT | 443 906 091 E |
SEAT | 447 906 091 A |
SEAT | 895 906 091 |
SKODA | 441 906 091 B |
SKODA | 443 906 087 BE |
SKODA | 443 906 091 |
SKODA | 443 906 091 A |
SKODA | 443 906 091 E |
SKODA | 447 906 091 A |
SKODA | 895 906 091 |
VAG | 441 906 091 B |
VAG | 443 906 087 BE |
VAG | 443 906 091 |
VAG | 443 906 091 A |
VAG | 443 906 091 E |
VAG | 447 906 091 A |
VAG | 895 906 091 |
VW | 441 906 091 B |
VW | 443 906 087 BE |
VW | 443 906 091 |
VW | 443 906 091 A |
VW | 443 906 091 E |
VW | 447 906 091 A |
VW | 895 906 091 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.
Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.
Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.
SIDAT to grupa, która funkcjonuje od 1990 roku i prężnie działa oraz rozwija się w dziedzinie elektromechaniki, elektroniki i części zamiennych do klimatyzacji pojazdów. W skład grupy wchodzą takie marki jak SIDAT, KRIOS oraz FISPA. Dzięki połączeniu kilku firm, grupa może oferować kompleksowe i profesjonalne usługi z zakresu oferowania podzespołów i części zamiennych swoim klientom. Centrala grupy znajduje się we Włoszech, w mieście Vinovo.
Grupa SIDAT oferuje szeroki wybór asortymentu dopasowanego do oczekiwań i potrzeb klientów. W ofercie znajdziemy części zamienne do samochodów osobowych oraz dostawczych. Każda z części opatrzona jest wymaganymi certyfikatami gwarantującymi wysoką jakość oraz bezpieczeństwo. Częściami zamiennymi, które możemy znaleźć w ofercie SIDAT są m.in. filtry, silniczki wycieraczek, dmuchawy, elementy wentylacji, paski napędowe, elementy bloku silnika oraz osprzęt, uszczelki, czujniki, elementy instalacji elektrycznej, anteny, termostaty, pompy, elementy układu klimatyzacji oraz wiele więcej.
Obecnie firma znana jest z zastosowania nowoczesnych technologii oraz niezwykłej dbałości o każdy szczegół podczas projektowania i produkcji części zamiennych.