Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR839

4.4 (14 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
JPR839
Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR839
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR839 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Cena katalogowa: 999,00 zł
571,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
TRW
Jednostka:
sztuka
EAN:
3322938147686
Średnica koła pasowego [mm]:
137
Ilość żeber:
6
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:
Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Tryb pracy:
Hydrauliczny
Koła pasowe:
Z kołem pasowym wielorowkowym

Koło pasowe wielorowkowe to często spotykany rodzaj koła. Dzięki zastosowaniu wielu wcięć na obwodzie koła, założony na takie koło pasek nie ześlizguje się na boki, dzięki czemu każde napędzane urządzenie działa bez zarzutów.

Dowiedz się więcej

Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]:
28
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Ze zbiornikiem
Cisnienie [bar]:
100
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza, pompa JPR839 firmy TRW

Parametry:
  • Średnica koła pasowego [mm]: 137
  • Ilość żeber: 6
  • Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
  • Tryb pracy: Hydrauliczny
  • Koła pasowe: Z kołem pasowym wielorowkowym
  • Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]: 28
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze zbiornikiem
  • Cisnienie [bar]: 100
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
4.4 (14 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR839

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach TRW w kategorii Przekładnia kierownicza, pompa

stanisław

(22.02.2022)

1.0
Problemy z elektroniką po regeneracji. Elektronika lutowana a nie zgrzewana. Cyna spadła do sterownika i go zniszczyła. Nie polecam.

Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JER134

Denny

(27.01.2021)

5.0

Po zamontowaniu przekładni kierownica chodzi bardzo gładko. Jej ruchy od razu przekładają się na skręt kół. Bardzo to ułatwia samą jazdę jak i parkowanie na zatłoczonych parkingach

Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza TRW JRM502

Bartosz

(13.01.2021)

4.0

dobrze, że zdecydowałem się na zakup przekładni właśnie tutaj. Po zamontowaniu jej w końcu można komfortowo prowadzić. Wcześniej wszelkie manewry kierownicą nijak przekładały się na ruch kół. Ogromna róznica. Dobra część, polecam

Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza TRW JRP895

Numery OEM

Szukaj zamienników dla JPR839 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CITRO 4007 V5
CITRO 96 314 115 80
DA SILVA DP2250
DELCOREMY DSP377
DRI 700520137
ELSTOCK 150137
ERABENELUX SP8377
GR PI0262
LENCO SP3171
LIZARTE 04.05.0408
LIZARTE 04.07.0284
MAPCO 27309
PEUGE 4007 V5
PEUGE 96 314 115 80
QUINTON HA QSRPA370
SASIC 7070023
SERCORE 07B494DC
WAT BPG93S
ZF PARTS 8001710

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przekładnia kierownicza, pompa JPR839 pasuje do Twojego auta

 

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Które opony zimowe wybrać na sezon zimowy 2024/2025?

Jakie opony zimowe warto wybrać na sezon 2024/2025? TOP 5 godnych polecenia zimówek, które znajdziecie w ofercie iParts.pl

Zima przełomu 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że czas już pomyśleć nad odpowiednimi zimówkami. Ich wybór – wybór opon zimowych – jak zwykle jest kluczowy dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy w trudnych, zimowych warunkach atmosferycznych. Na co więc warto się zdecydować? Jakie opony zimowe z oferty iParts.pl warte są polecenia i czym wyróżniają się na tle konkurencji?

czytaj więcej >
Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Doświadczenia i opinie zebrane w ciągu kończącego się pomału 2024 roku pozwalają nam tworzyć rankingi najlepszych produktów, jakie znajdziecie w naszym sklepie iParts.pl. Ten konkretny ranking opon wielosezonowych dotyczy roku 2024, jednak z pewnością przyda się każdemu, kto planuje zakup opon całorocznych tak samo w tym, jak i w przyszłym roku. Poznajcie 10 wybranych modeli opon całorocznych, wśród których z całą pewnością znajdziecie coś dla siebie.

czytaj więcej >

Przekładnia kierownicza, pompa

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

TRW

TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.

Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.

Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.

Cechy Części

Koło pasowe wielorowkowe
Koło pasowe wielorowkowe to często spotykany rodzaj koła. Dzięki zastosowaniu wielu wcięć na obwodzie koła, założony na takie koło pasek nie ześlizguje się na boki, dzięki czemu każde napędzane urządzenie działa bez zarzutów.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze