- Typ pompy: Pompa jednostopniowa
- Napięcie [V]: 12
- Kształt obudowy wtyczki: Owalny
- Wylot - sr. [mm]: 3,4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI FAW | 1K5 955 651 |
AUDI | 1K5 955 651 |
BMW | 0 154 873 |
BMW | 67 12 0 154 873 |
BMW | 67 12 8 377 612 |
BMW | 8 377 612 |
BUGIAD | BSP23529 |
CAUTEX | 954623 |
FEBI | 09088 |
FEBI | 12793 |
FEBI | 23113 |
FEBI | 30603 |
FISPA | 5.5004 |
FISPA | 5.5123 |
GM | 13250356 |
HBELPARTS | 65451044 |
HOFFER | 7500123 |
MAPCO | 90807 |
MEATDORIA | 20123 |
MERCE BBDC | 221 869 01 21 |
MERCE BBDC | A 221 869 01 21 |
MERCE | 210 869 08 21 |
MERCE | 210 869 09 21 |
MERCE | 221 869 01 21 |
MERCE | A 210 869 08 21 |
MERCE | A 210 869 09 21 |
MERCE | A 221 869 01 21 |
METALCAUCH | 02062 |
OPEL | 14 50 058 |
PORSC | 1K5 955 651 |
PORSC | 997 628 182 00 |
SEAT | 1K5 955 651 |
SIDAT | 5.5004 |
SIDAT | 5.5123 |
SKODA | 1K5 955 651 |
SMART | 210 869 08 21 |
SMART | 210 869 09 21 |
SMART | 221 869 01 21 |
SMART | A 210 869 08 21 |
SMART | A 221 869 01 21 |
SMART | Q0001753V001000000 |
STC | T402062 |
SWAG | 10 92 3113 |
SWAG | 20 91 2793 |
SWAG | 30 93 0603 |
SWAG | 99 90 9088 |
TOPRAN | 107 818 |
VDO | 246-082-008-025G |
VEMO | V10-08-0203 |
VW FAW | 1KD 955 651 B |
VW SVW | 18D 955 651 |
VW SVW | 1KD 955 651 B |
VW | 1J5 955 651 |
VW | 1K5 955 651 |
VW | 1T0 955 651 |
AUDI
|
BMW
|
MAN
|
MERCEDES-BENZ
|
OPEL
|
PORSCHE
|
SEAT
|
SKODA
|
SMART
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompka płynu spryskiwacza to jeden z elementów układu czyszczenia szyb. Współpraca sprawnego spryskiwacza i wycieraczek jest niezbędna dla zachowania przejrzystości przedniej szyby. Prawidłowa praca tych elementów jest także konieczna, aby móc bezpiecznie poruszać się w warunkach ograniczonej widoczności. Urządzenie pompuje bowiem płyn, który służy również do czyszczenia reflektorów.
Standardowa pompka płynu spryskiwaczy to plastikowa konstrukcja odpowiedzialna za tłoczenie płynu do dysz spryskiwaczy. Dzięki niej możliwe jest osiągniecie odpowiedniego ciśnienia, które umożliwia spryskanie płynem całej przedniej szyby. Pompka umieszczona jest w zbiorniku magazynującym płyn do spryskiwaczy. Posiada wlot, przez który płyn dostaje się do pompki oraz wyloty, przez które jest on tłoczony do dysz. Średnica wylotów jest mniejsza niż średnica wlotu, aby możliwe było zwiększenie ciśnienia. Do wylotów podłączone są przewody, które przeważnie również wykonane są z tworzywa sztucznego.
Pompka ma kluczowe znaczenie dla pracy całego układu spryskiwaczy. Jeżeli płyn nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, nie ma mowy o pokryciu nim całej powierzchni szyby. Tym samym każda niesprawność pompki płynu spryskiwaczy wymaga reakcji. Najczęściej problem tkwi w zanieczyszczeniach, które uniemożliwiają płynne działanie urządzenia. W takiej sytuacji wystarczy dostać się do pompki, a następnie ją przeczyścić. Niemniej możliwe jest również uszkodzenie któregoś z elementów konstrukcyjnych pompki. W niektórych przypadkach możliwa jest wymiana pojedynczej części, w innych natomiast mechanik zaleca montaż nowej pompki płynu spryskiwaczy.
Meyle to niezależny producent części samochodowych do niemal wszystkich układów. Trudno wskazać flagowe produkty marki, za sprawą bogactwa oferty i równomiernej staranności podczas produkcji każdego podzespołu. Niewątpliwie wśród fachowców wysoko cenione są układy hamulcowe Meyle, a także elementy układu kierowniczego i zawieszenia.
W ofercie firmy Meyle klient znajdzie również szeroki wybór filtrów samochodowych, a także elementów gumowych, czujników elektrycznych, tłumików czy też systemów chłodzenia. Przedsiębiorstwo dysponuje ponad 24 tysiącami referencji, co dowodzi, że oferta rzeczywiście jest niezwykle bogata. Meyle to firma produkcyjna która zajmuje się również produkcją części samochodowych, co czyni ją kompleksowym przedsiębiorstwem motoryzacyjnym. Projektowanie oraz produkcja w rękach jednej firmy przekłada się na jakość produktów, która zdaniem firmy, jak i klientów, zasługuje na docenienie.
Meyle to marka, która różnicuje ofertę poprzez kryterium jakości produktów, nie ukrywając tego przed klientami. Dlatego też w asortymencie firmy Meyle pojawiają się tanie części zamienne, jak i produkty z wyższych kategorii cenowych. Tańsze produkty wykonywane są na wzór podzespołów oryginalnych, natomiast drogie części to ich udoskonalone wersje. Meyle dysponuje własnymi laboratoriami badawczymi, w których inżynierowie nieustannie analizują części montowane przez producentów samochodowych, aby następnie znaleźć sposób na ich ulepszenie. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Meyle również jest dostawcą części samochodowych do pierwszego montażu.