- Napięcie [V]: 12
- Ciężar [kg]: 0,28
- Tryb pracy: Elektryczny
- Rodzaj koprusu: Z obudową
- Ilość biegunów: 5
- Gwarancja: 3 lata gwarancji
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 20890PR |
A.Z. Meist | AZMT-40-012-1237 |
A.Z. Meist | AZMT-40-012-1321 |
AUDI | 07C906461 |
AUDI | 07C906461X |
AUDI | 7C906461 |
AUDI | 7C906461X |
AUTLOG | LM1034 |
Alfa e-Par | AF09480 |
BOSCH | 0280218071 |
BOSCH | 0986280221 |
BOSCH | 280218071 |
BREMI | 30236 |
CSV ELECTR | CSM8071 |
DELPHI | AF1015712B1 |
DIPASPORT | FLOW053DPSN |
DT SPARE P | 11.15500 |
ELTA AUTOM | FDM900 |
ELTA AUTOM | XAM4250 |
ERA | 558373A |
ESEN SKV | 07SKV056 |
ESEN SKV | 07SKV501 |
ESEN SKV | 07SKV504 |
GEBE | 9 5111 1 |
GH | GH-724716 |
GH | GH-724747 |
HITACHI | 138933 |
HOFFER | 7516441 |
HOFFER | 7516441E |
INTERMOTOR | 19717 |
INTERMOTOR | KMF111 |
INTERMOTOR | LMF169 |
INTERMOTOR | MAFS287OE |
LEMARK | LMF169 |
MEATDORIA | 86441 |
MEATDORIA | 86441E |
MOBILETRON | MA-B081 |
MOBILETRON | MAB081 |
MOTAQUIP | LVMA237 |
NTY | EPP-VW-007 |
OSSCA | 15585 |
PORSC | 95560612300 |
QUINTON HA | QM1032 |
RECOFICIAL | CSM8071 |
RIDEX | 3926A0107 |
SIDAT | 38.1033 |
SIDAT | 38.1033A2 |
SPECTRA PR | MA293 |
STANDARD | 19717 |
STANDARD | KMF111 |
STANDARD | LMF169 |
STANDARD | MAFS287OE |
STELLOX | 61-06462-SX |
STELLOX | 6106462SX |
Stark | SKAS-0150110 |
TTC | 07.14.251 |
VAG | 07C906461 |
VAG | 07C906461X |
VAG | 7C906461 |
VAG | 7C906461X |
VEMO | V10-72-1296 |
VEMO | V10721296 |
VW | 07C906461 |
VW | 07C906461X |
VW | 7C906461 |
VW | 7C906461X |
WAI | MAF10157 |
WALKER P | 245-1106 |
WE PARTS | 330870672 |
WE PARTS | 330870690 |
WILMINK | WG1014255 |
WILMINK | WG1153986 |
WILMINK | WG1498107 |
WILMINK | WG1770260 |
WILMINK | WG1791631 |
WILMINK | WG1796605 |
WILMINK | WG1806761 |
WILMINK | WG2042702 |
WILMINK | WG2308327 |
hajus Auto | 1151022 |
vika | 19060995701 |
AUDI
|
PORSCHE
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przepływomierz masowy powietrza to jeden z istotnych elementów pomiarowych, mieszczących się w silniku. Przypomina niewielką puszkę z sitkiem, przez co pozornie może się wydawać mało istotną częścią. Zadanie przepływomierza masowego powietrza jest jednak bardzo ważne, gdyż jest nim pomiar ilości powietrza wtłaczanego do silnika. W ten sposób określane są proporcje paliwa i tlenu w komorze, które są zmienne w czasie, zależąc choćby od ciśnienia, czy też zmian temperatury. Niewłaściwe proporcje, których wartości przekraczają przyjęte normy, są sygnałem zagrożenia, wymagającym interwencji.
Niewłaściwa praca przepływomierza masowego powietrza niesie za sobą duże zagrożenie, gdyż powstaje ryzyko że proporcje paliwa i powietrza w komorach silnika są niewłaściwe. W takiej sytuacji jednostka napędowa przestaje pracować prawidłowo oraz staje się szczególnie narażona na uszkodzenia. Najczęściej występującym problemem jest zanieczyszczenie przepływomierza. Gromadzący się kurz, pył czy piasek mogą stworzyć zator, przez który urządzenie nie będzie w stanie dokonywać trafnych pomiarów. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne, choć te nie należą do zbyt częstych. Jak w przypadku każdego elementu metalowego, trzeba również uważać na korozję. Awaria przepływomierza masowego powietrza może także dotyczyć elektryki. Problem ze stykiem złączy to najpowszechniejszy problem tego rodzaju.
Wymiany przepływomierza należy dokonywać tak często, jak wskazuje producent oraz zawsze wtedy, gdy wymaga tego jego nie najlepszy stan techniczny. Średnia żywotność przepływomierzy to 100-120 tys. kilometrów, wskazane są jednak regularne przeglądy określające choćby to, czy urządzenie nie jest zbytnio zanieczyszczone.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.