- Długość [mm]: 210
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | SL3439 |
A.B.S. | SL3739 |
AKRON-MALÒ | 80187 |
ALFA | 55701046 |
ATE | 24522802163 |
ATE | 330908 |
ATE | 83526302103 |
BENDIX | 171067B |
BENDIX | FL833580 |
BENDIX | L533530 |
BENDIX | L533580 |
BOSCH | 1987476377 |
BRAKE ENG | BH770318 |
CEF | 510203 |
CORTECO | 19018678 |
DELPHI | LH0318 |
FIAT | 55701046 |
HELLA | 8AH355462691 |
HELLAPAGID | 8AH355462691 |
KAWE | 510203 |
METZGER | 510203 |
MOPR | BH755 |
NK | 8523137 |
OJD | 22017 |
PAGID | 84031 |
PEUGE | 481619 |
PEUGE | 481620 |
PEX | 22017 |
QUINTON HA | BFH4216 |
QUINTON HA | BFH4699 |
TRISCAN | 815010202 |
TRISCAN | 815015257 |
TRW | 32946172 |
TRW | 32946288 |
TRW | GHP281 |
TRW | GHP689 |
TRW | PHA240 |
TRW | PHA605 |
ABARTH
|
ALFA ROMEO
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elastyczne przewody hamulcowe to przewody gumowe transportujące płyn hamulcowy. Są one rozciągnięte na całej długości samochodu, w jego dolnej części, dostarczając płyn hamulcowy do zacisków na poszczególnych kołach. Tym samym bez wątpienia można stwierdzić, że przewody hamulcowe elastyczne są niezbędne, aby hamowanie było w ogóle możliwe.
Podstawowym materiałem, z którego skonstruowane są przewody elastyczne, jest rozciągliwa guma. Niemniej jednak wskaźnik rozciągliwości nie powinien być zbyt duży, aby zapewnić odpowiednio wysokie ciśnienie przepływu płynu hamulcowego. Oczywiście guma musi być również odporna na działanie płynu pod względem oddziaływań chemicznych. Elastyczny, gumowy rdzeń każdego przewodu opleciony jest tkaniną. Ponadto, niektóre przewody elastyczne posiadają obudowę metalową, której zadaniem jest uchronienie konstrukcji przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Przewody hamulcowe elastyczne łączą ruchome elementy układu hamulcowego, umożliwiając ich płynne ruchy. Zachowanie elastyczności układu skraca czas zatrzymania pojazdu. Warto wspomnieć, że obok elastycznych przewodów hamulcowych występują również modele sztywne. Są one w całości wykonane z elementów metalowych, i jak nie trudno się domyślić, nie ulegają rozciąganiu. Przewody sztywne łączą nieruchome części układu.
Gumowe przewody hamulcowe ulegają awariom, głównie wskutek intensywnej eksploatacji. Im większe obciążenia, tym szybciej pojawiają się pęknięcia. Może również dojść do rozciągnięcia materiału. Podstawowym objawem wystąpienia nieprawidłowości jest zmniejszenie efektywności hamowania. Warto pamiętać, że nawet jeśli objawy się nie pojawią, zaleca się wymianę elastycznych przewodów hamulcowych najpóźniej po przejechaniu 100 tys. km.
Textar to popularna marka samochodowych układów hamulcowych i ich poszczególnych elementów składowych. Marka ma szeroko rozbudowaną dystrybucję na międzynarodowym rynku części zamiennych, a także dostarcza części na pierwszy montaż do wielu popularnych marek samochodowych.
Firma już na samym początku swojej działalności postawiła sobie za cel produkowanie samochodowych części zamiennych na rynek wtórny, które ze względu na swoje właściwości techniczne i poziom jakości nie będą w niczym gorsze niż części samochodowe wykorzystywane na pierwszy montaż fabryczny.
Textar specjalizuje się w produkcji przede wszystkim części do układów hamulcowych wykonanych z wysokiej jakości odlewów, dzięki czemu posiadają wysoki poziom odporności na ścieranie i odkształcenia termiczne. Katalog marki Textar jest jednak nieustannie uzupełniany w kolejne numery referencyjne i aktualnie w ofercie można znaleźć także elementy sprzęgła a także części układu zawieszenia oraz podzespoły elektryki samochodowej.
Textar produkuje części samochodowe do różnych modeli samochodów osobowych i dostawczych, marek europejskich, amerykańskich i azjatyckich. Wysoki poziom jakości produkcji marki stanowi gwarancję niezawodności w każdych warunkach pracy – nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Produkcja części samochodowych Textar odbywa się przy użyciu innowacyjnych technologii i nowoczesnych materiałów, a także przy obowiązkowym spełnianiu nowoczesnych standardów jakości.