- Długość [mm]: 543
- Rozmiar gwintu 1: F10X1
- Rozmiar gwintu 2: 10
Dodaj opinię
(13.01.2019)
Opinia wystawiona dla Przewód hamulcowy elastyczny LPR 6T46852
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | SL5326 |
A.B.S. | SL5327 |
APEC | HOS4081 |
APEC | HOS4082 |
ASHUKI | 11106902 |
ASHUKI | 11107902 |
ATE | 24.5277-0530.3 |
ATE | 24.5277-0531.3 |
ATE | 331002 |
ATE | 331003 |
BENDIX | 172527B |
BENDIX | 172528B |
BLUEPRINT | ADT353164 |
BLUEPRINT | ADT353165 |
BORG BECK | BBH6863 |
BORG BECK | BBH7271 |
BORG BECK | BBH7272 |
BOSCH | 1987476837 |
BOSCH | 1987476838 |
BRAKE ENG | BH778632 |
BRAKE ENG | BH778633 |
BREMBO | T83138 |
BROVEX-NEL | H2268 |
BROVEX-NEL | H4813 |
CEF | 512090 |
CEF | 512091 |
CORTECO | 19032581 |
CORTECO | 19032583 |
DELPHI | LH6454 |
DELPHI | LH6455 |
FERODO | FHY2216 |
FERODO | FHY2217 |
FIRST LINE | FBH7271 |
FIRST LINE | FBH7272 |
FTE | 516E865E12 |
FTE | 526E865E12 |
GIRLING | 9004509 |
GIRLING | 9004510 |
HBJAKOPART | J3702096 |
HBJAKOPART | J3702097 |
HELLA | 8AH355467811 |
HELLA | 8AH355467821 |
HELLAPAGID | 8AH355467811 |
HELLAPAGID | 8AH355467821 |
JAPANPAR | TF230 |
JAPANPAR | TF231 |
JURID | 172527J |
JURID | 172528J |
MAG | 440019032581 |
MAG | 440019032583 |
METZGER | 4110011 |
METZGER | 4110013 |
MEYLE | 30145250010 |
MEYLE | 30145250011 |
MGA | F5400 |
MGA | F5401 |
NIPPARTS | J3702096 |
NIPPARTS | J3702097 |
NK | 8545126 |
NK | 8545127 |
OJD | 58998 |
OJD | 58999 |
OPTIMAL | BSL990 |
OPTIMAL | BSL991 |
PAGID | 70780 |
PAGID | 70781 |
PBR | H2268 |
PEX | 50111 |
QH BENELUX | BH10816 |
QH BENELUX | BH10817 |
QUINTON HA | BFH5406 |
QUINTON HA | HBS5405 |
QUINTON HA | HBS5406 |
SAMKO | 6T48276 |
SBS | 13308545126 |
SBS | 13308545127 |
SPIDAN | 338648 |
SPIDAN | 338649 |
TEXTAR | 40088200 |
TEXTAR | 40088300 |
TOYOT | 9094702D76 |
TOYOT | 9094702D77 |
TRISCAN | 815013158 |
TRW | PHD509 |
TRW | PHD510 |
VAICO | V700340 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elastyczne przewody hamulcowe to przewody gumowe transportujące płyn hamulcowy. Są one rozciągnięte na całej długości samochodu, w jego dolnej części, dostarczając płyn hamulcowy do zacisków na poszczególnych kołach. Tym samym bez wątpienia można stwierdzić, że przewody hamulcowe elastyczne są niezbędne, aby hamowanie było w ogóle możliwe.
Podstawowym materiałem, z którego skonstruowane są przewody elastyczne, jest rozciągliwa guma. Niemniej jednak wskaźnik rozciągliwości nie powinien być zbyt duży, aby zapewnić odpowiednio wysokie ciśnienie przepływu płynu hamulcowego. Oczywiście guma musi być również odporna na działanie płynu pod względem oddziaływań chemicznych. Elastyczny, gumowy rdzeń każdego przewodu opleciony jest tkaniną. Ponadto, niektóre przewody elastyczne posiadają obudowę metalową, której zadaniem jest uchronienie konstrukcji przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Przewody hamulcowe elastyczne łączą ruchome elementy układu hamulcowego, umożliwiając ich płynne ruchy. Zachowanie elastyczności układu skraca czas zatrzymania pojazdu. Warto wspomnieć, że obok elastycznych przewodów hamulcowych występują również modele sztywne. Są one w całości wykonane z elementów metalowych, i jak nie trudno się domyślić, nie ulegają rozciąganiu. Przewody sztywne łączą nieruchome części układu.
Gumowe przewody hamulcowe ulegają awariom, głównie wskutek intensywnej eksploatacji. Im większe obciążenia, tym szybciej pojawiają się pęknięcia. Może również dojść do rozciągnięcia materiału. Podstawowym objawem wystąpienia nieprawidłowości jest zmniejszenie efektywności hamowania. Warto pamiętać, że nawet jeśli objawy się nie pojawią, zaleca się wymianę elastycznych przewodów hamulcowych najpóźniej po przejechaniu 100 tys. km.
LPR to popularna, włoska marka pod której logiem oferowane są części do układu hamulcowego. Jej historia rozpoczęła się w 1952 roku, kiedy to powstała pierwsza fabryka zajmująca się produkcją cylindów hydraulicznych. Kolejnym ważnym momentem w dziejach przedsiębiorstwa był rok 1977 i założenie przedsiębiorstwa ukierunkowanego na produkcję poszczególnych elementów układów hamulcowych do popularnych wtedy samochodów. Główna siedziba oraz magazyny marki LPR zlokalizowane są we włoskim mieście Piacenza.
Obecnie LPR posiada pięć fabryk, w których produkowane są części, a następnie eksportowane do 76 krajów na całym świecie. Centra dystrybucji znajdują się w USA, na Węgrzech, w Macedonii, Hiszpanii, a także na terenie Niemiec. Nowoczesne rozwiązania, wysoko rozwinięta technologia produkcji oraz wieloletnie badania pomogły doprowadzić części oferowane przez LPR do znakomitej jakości i trwałości, a dzięki temu spełniają one oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców.
Wśród oferowanych przez markę części znajdziemy takie pozycje jak tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, cylindry hamulcowe oraz sprzęgła. Przeznaczone są do pojazdów wielu popularnych marek, m.in. Renault, Iveco, Fiat, Lada i wielu więcej. Oprócz tego w ofercie znajdziemy wały napędowe, przeguby, pompy wodne, zaciski hamulcowe, rozdzielacze siły hamowania oraz wiele więcej znakomitych jakościowo produktów.