Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 0 280 160 575 |
BOSCH | 0 280 160 673 |
DELPHI | FP10312 |
FEBI | 173904 |
FISPA | 89.003 |
FORD | BA 9C968 B |
HOFFER | 7525013 |
HOFFER | 8029521 |
LANDROVER | MSA100000 |
MAG | 213000000002 |
MEATDORIA | 75013 |
MEATDORIA | 9521 |
METZGER | 0892132 |
OSSCA | 12942 |
PIERBURG | 7.22017.50.0 |
SEAT | 078 133 534 C |
SIDAT | 83.1274 |
SIDAT | 89.003 |
SKODA | 078 133 534 C |
SWAG | 33 10 1995 |
TOPRAN | 112 125 |
VAG | 078 133 534 C |
VW | 021133534 |
VW | 050 133 534 A |
VW | 078 133 534 |
VW | 078 133 534 C |
VW | 078133534A |
VW | 78133534E |
WILMINK | WG1012546 |
WILMINK | WG1026661 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Regulator ciśnienia paliwa to niezwykle ważna część układu zasilania paliwem. Znajduje się przy kolektorze ssącym, odpowiadając za kontrolę ciśnienia paliwa dostarczanego do układu napędowego. Standardowy regulator ciśnienia jest dzisiaj urządzeniem elektromagnetycznym. Jego podstawowe elementy konstrukcyjne to: uzwojenie i rdzeń elektromagnesu oraz kulka zaworu, gdyż regulator ciśnienia to niejako połączenie czujnika z zaworem.
Z zewnątrz regulator ciśnienia paliwa wygląda jak metalowa puszka. Jest on położony w takim miejscu, aby możliwy był napływ benzyny, zanim zostanie ona spalona. W regulatorze określane jest ciśnienie względem tego, panującego w kolektorze ssącym. Zbyt duże ciśnienie wymusza otwarcie wylotu. W ten sposób nadmiar benzyny wraca do baku i dochodzi do obniżenia ciśnienia.
Zwykle regulator ciśnienia to bardzo niewielki element, który nie wygląda na zbyt skomplikowany ani ważny. Jednak jego niesprawność w zasadzie wymaga natychmiastowego zaprzestania jazdy. Wysokie ciśnienie benzyny sprawia, że paliwa dostaje się do komory zbyt dużo. Tym samym znaczna jej część nie jest spalana. Ma to fatalny wpływ na poszczególne części silnika, a także na katalizator. Niedostateczne ciśnienie jest równie niepożądane. Skutkuje ono znacznym spadkiem mocy. Niemożliwe może się okazać wyprzedzanie, a w skrajnych przypadkach nie sposób w ogóle kontynuować jazdę. Co ważne, awaria regulatora ciśnienia paliwa może prowadzić do usterek kolejnych części samochodowych, jeżeli samochód nie zostanie zatrzymany. Należy jednak w tym miejscu zaznaczyć, że regulator ciśnienia to stosunkowo wytrzymała część samochodowa, która przeważnie wymaga wymiany dopiero po przejechaniu 200-250 tysięcy kilometrów.
Vemo to marka należąca do korporacji Vierol AG, która jest producentem części samochodowych o globalnym zasięgu. Części samochodowe Vemo to przede wszystkim elementy układu recyrkulacji spalin. Zarówno kolektory wydechowe Vemo, jak i sondy lambda od tego producenta, uchodzą za jedne z najtrwalszych, co w przypadku elementów tego układu jest szczególnie istotne.
Poza wymienionymi auto częściami, wśród produktów marki Vemo znajdują się również m.in. elementy układu klimatyzacji. Skraplacze, jak również sprężarki klimatyzacji Vemo to produkty bardzo wydajne, które przed trafieniem do sprzedaży przechodzą szereg testów jakościowych. Ponadto, pod marką Vemo, Vierol AG sprzedaje również części układu zapłonowego. W ofercie znajdują się przede wszystkim cewki i świece zapłonowe. Coraz istotniejszą linię produktową stanowią także akumulatory Vemo. Poza wymienioną wcześniej sondą lambda, w ofercie marki Vemo znajdują się również różne inne czujniki montowane w nowoczesnych pojazdach. Producent oferuje również wyjątkowo efektywne zestawy naprawcze w ramach kategorii Vemo Expert Kits+.
Vemo to marka części samochodowych przeznaczonych głównie na rynek wtórny. Niemniej jednak niektóre autoczęści Vemo trafiają również do producentów samochodów, którzy wykorzystują je podczas pierwszego montażu. Części samochodowe Vemo to elementy przeznaczone do samochodów wielu różnych marek. Przede wszystkim jednak pasują one do niemieckich pojazdów, takich jak Mercedesy, Volkswageny czy Audi. Marka Vemo powstała w 1998 roku, natomiast jej właściciel – Vierol AG – działa na rynku od niespełna 40 lat.