Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1113-GL T3 (Oś tylna)

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
RT 1113-GL T3
Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1113-GL T3 (Oś tylna)
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1113-GL T3 (Oś tylna) - fot.1
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1113-GL T3 (Oś tylna) - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

166,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
ROTINGER
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z tyłu
EAN:
5901436397038
Numer katalogowy:
1113-GL/T3
Typ tarczy hamulcowej:
Perforowany

Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Dowiedz się więcej

Powierzchnia:
Pokrywany galwanicznie
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]:
285
Średnica wewnętrzna [mm]:
171
Średnica otworu centrującego [mm]:
72
Wysokość [mm]:
57
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
11
Minimalna grubość [mm]:
9,5
Ilość otworów:
5
Średnica otworu [mm]:
114,3
Wymiar gwintu:
15,6
Ciężar [kg]:
5,2
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa RT 1113-GL T3 firmy ROTINGER

Parametry:
  • Typ tarczy hamulcowej: Perforowany
  • Powierzchnia: Pokrywany galwanicznie
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 285
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 171
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 72
  • Wysokość [mm]: 57
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 11
  • Minimalna grubość [mm]: 9,5
  • Ilość otworów: 5
  • Średnica otworu [mm]: 114,3
  • Wymiar gwintu: 15,6
  • Ciężar [kg]: 5,2

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1113-GL T3 (Oś tylna)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach ROTINGER w kategorii Tarcza hamulcowa

Stanisław

(16.01.2022)

5.0
Bardzo dobrej jakości tarcze w dobrej cenie , na ten moment spisują się lepiej od tarcz boscha które poprzednio miałem zamontowane

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1003

Numery OEM

Szukaj zamienników dla RT 1113-GL T3 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 16557
BENDIX 562880BC
BLUEPRINT ADA 104322C
BORG BECK BBD5117
BOSCH 0 986 479 455
BOSCH 0 986 AB6 106
BRAKE ENG DI955606
BREMBO 08.8264.81
CAR 142.353
CHRYS 0052008184
CHRYS 0K52008184
CHRYS 52008184
CHRYS 52008184AB
CHRYS K52008184
DELPHI BG 3073
FERODO DDF 1186
FERODO DDF1186-1
FIRST LINE FBD 1168
FTE BS4777
HELLA 8DD 355 114-801
HELLAPAGID 8DD 355 114-801
JAPANPAR DP-995
JEEP 5 2008 184
JEEP 52008184AB
JEEP 5208184AB
JEEP K52008184
JURID 562880JC
LPR R1471P
METELLI 23-1628C
MEYLE 57-15 523 0001/PD
MIN MDC1331
NK 209307
NK 319307
OPTIMAL BS-7722
OPTIMAL BS-7722C
PAGID 54694PRO
RAICAM RD01019
REMSA 6913.00
REMY RAD2375C
ROTINGER RT 1113
ROTINGER RT 1113-GL
ROTINGER RT 1113-GL T5
ROTINGER RT 1113-GL T6
ROTINGER RT 1113-GL T9
RUV BRR110810
SBS 1815209307
SBS 1815319307
ST-TEMPLIN 0311013700
ST-TEMPLIN 0311013705
TEXTAR 92169403
TRUSTING DF1117
TRW DF4501
TRW DF4878

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Tarcza hamulcowa RT 1113-GL T3 pasuje do Twojego auta

 

JEEP

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Tarcza hamulcowa

Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.

Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.

Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.

Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.

ROTINGER

Rotinger jest marką wywodzącą się z polskiej firmy Union Parts, która ma swoją siedzibę w Bobrowej Woli k. Dębicy na Podkarpaciu. Marka skupiająca się na produkcji tarcz i bębnów hamulcowych od 2007 roku cieszy się dużym uznaniem na polskim i europejskim rynku. Powstała przede wszystkim z myślą o kierowcach, którzy dużo podróżują w zróżnicowanych warunkach drogowych. Priorytetem marki Rotinger są duże przebiegi oraz wysoka wydajność hamowania.

Wszystkie części marki Rotinger są wytwarzane z użyciem nowoczesnych, sterowanych numerycznie urządzeń, które gwarantują precyzję ich wykonania. Firma Union Parts może poszczycić się technologią, która spełnienia wymagania stawiane częściom, jakie dostarczane są na pierwszy, fabryczny montaż. Przedsiębiorstwo posiada w Polsce biuro konstrukcyjno-technologiczne, a także izbę pomiarową, która jest odpowiedzialna za kontrolę jakości, a także pomiary wszelkich parametrów technicznych.

Oferta marki obejmuje ponad 900 części: bębnów hamulcowych, a przede wszystkim tarcz do wielu samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych wszystkich segmentów, nie wyłączając luksusowych sedanów i dużych SUV-ów. Firma sukcesywnie poszerza ofertę o nowe produkty do aut koreańskich i japońskich. Marka Rotinger przeznaczona jest przede wszystkim dla uznanych hurtowni motoryzacyjnych oraz dystrybutorów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach.

Cechy Części

Tarcza hamulcowa perforowana / wentylowana
Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze