- Temperatura otwarcia [°c]: 75
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
- Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Dodaj opinię
(06.07.2023)
Opinia wystawiona dla Termostat układu chłodzenia CALORSTAT BY VERNET TH6247.87J
(07.01.2023)
Opinia wystawiona dla Termostat układu chłodzenia CALORSTAT BY VERNET TH6506.88J
(03.11.2021)
Opinia wystawiona dla Termostat układu chłodzenia CALORSTAT BY VERNET TH6274.87J
Producent | Numery OEM |
---|
BEHR_ | C77375 |
CALORSTAT | 3023375 |
CALORSTAT | 340275 |
CALORSTAT | 340475 |
DELPHI | TMS1369 |
EPS | 1880193 |
ERA | 350207 |
FACET | 78193 |
FAE | 950215 |
GATES | TH21775G1 |
INDELDIS | 2914095 |
ITAL2 | 0046475733 |
ITAL2 | 0046514953 |
ITAL2 | 46475732 |
ITAL2 | 46475733 |
ITAL2 | 46514953 |
KW | 580193 |
MAHLE | TI 129 75 |
MAHLE | TI12975 |
QUINTON HA | QTH476K |
SASIC | 9000704 |
VALEO | 820156 |
FIAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
CALORSTAT by Vernet jest znany na światowym rynku przemysłu samochodowego od 1952 roku. Obecnie przedsiębiorstwo stało się światowym liderem w dziedzinie produkcji elementów systemu tworzenia mieszanki powietrznej i termostatów dla przemysłu motoryzacyjnego, w szczególności dla samochodów osobowych i ciężarowych.
W sumie firma CALORSTAT by Vernet produkuje ponad 13 milionów termostatów i czujników w ciągu roku. 60% części zamiennych wytwarzanych przez firmę jest dostarczanych na pierwszy montaż fabryczny wiodących gigantów samochodowych - Alfa-Romeo, Fiat, Lancia, Citroën, Dacia, Ford, Hyundai, Lada, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault , Rover, Suzuki, Toyota, Volvo oraz Volkswagen.
Jakość części zamiennych CALORSTAT by Vernet potwierdzają międzynarodowe certyfikaty jakości ISO 9000 i QS 9001. Aktualnie w magazynach marki znajduje się w stałej dostępności ponad 1 milion części samochodowych.
Termostaty Vernet to podstawowa i zarazem najważniejsza linia produktowa marki. Charakteryzują się bardzo wysoką jakością, niezawodnością i długą żywotnością. W produkcji wykorzystuje się innowacyjne technologie i starannie wyselekcjonowane materiały.
CALORSTAT by Vernet to także szereg innych wysokiej jakości na potrzeby europejskiego i azjatyckiego rynku motoryzacyjnego.