- Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
- Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CITRO | 3520.94 |
CITRO | 3520.C3 |
CITRO | 3520.C5 |
CITRO | 3520.P8 |
CITRO | 3521.64 |
CITRO | 3521.83 |
CITRO | 3521.85 |
CITRO | 3521.L0 |
FEBI | 22100 |
FEBI | 22101 |
FEBI | 22102 |
FIAT | 1313083080 |
FIAT | 1313084080 |
FIAT | 1316735080 |
FIAT | 1316736080 |
FIAT | 71737047 |
FIAT | 71737048 |
FIRST LINE | FSK6127 |
FLENNOR | FL5044-J |
LANCIA | 1313083080 |
LANCIA | 1313084080 |
LANCIA | 1316735080 |
LANCIA | 1316736080 |
LANCIA | 71737047 |
LANCIA | 71737048 |
METZGER | 52013708 |
METZGER | 52013802 |
METZGER | 52013901 |
METZGER | F-SB18 |
MEYLE | 214 610 0000 |
MONROE | L10802 |
MOOG | PE-SB-1311 |
NK | 5101908 |
NK | 5101909 |
NK | 5101936 |
OCAP | 1215591 |
OPTIMAL | F8-6153 |
OPTIMAL | F8-6154 |
OPTIMAL | F8-6155 |
PEUGE | 3520.94 |
PEUGE | 3520.C3 |
PEUGE | 3520.C5 |
PEUGE | 3520.P8 |
PEUGE | 3521.64 |
PEUGE | 3521.83 |
PEUGE | 3521.85 |
PEUGE | 3521.L0 |
QUINTON HA | EMS2662 |
REDAELLI R | F-SB18 |
SIDEM | 819628 |
SPIDAN | 410293 |
SPIDAN | 410294 |
SPIDAN | 410295 |
TRISCAN | 09-RB-5175 |
TRISCAN | 311L10802 |
TRISCAN | 3410802 |
TRW | JBU464 |
VAICO | V24-0589 |
VAICO | V24-0590 |
VAICO | V24-0591 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Tuleje wahacza to elementy składowe wahacza układu zawieszenia samochodowego, które montuje się w celu wytłumienia drgań przenoszonych z drogi, po której porusza się pojazd. Tuleje to niestety najczęściej zużywające się elementy zawieszenia samochodowego. Zła kondycja polskich dróg sprawia, że trwałość tulei oscyluje w granicach zaledwie 15 tysięcy kilometrów.
Do zużycia eksploatacyjnego tulei wahacza dochodzi na skutek wyrabiania się gumy. Tuleja po prostu dostaje zbyt dużego luzu. Objawia się to uporczywym stukaniem podczas pokonywania nierówności a także szarpaniem podczas ruszania samochodem. Ponadto samochód znacznie gorzej się prowadzi i można zauważyć na oponach samochodowych nierówne zużycie bieżnika na skutek utraty prawidłowej geometrii kół.
Tuleje wahacza warto wymieniać zawsze parami – podobnie jak w przypadku pozostałych części układu zawieszenia. Szybko może okazać się bowiem, że za jakiś czas trzeba będzie wymienić tuleję po drugiej stronie osi samochodu. Po za tym wymiana tulei do kosztownych nie należy, no chyba, że w przypadku tych niewymiennych, gdzie trzeba wymienić po prostu cały komplet wahacza zawieszenia.
Nowe tuleje wahacza powinny być przede wszystkim wysokiej jakości i wytrzymałe, dlatego nie warto przesadnie oszczędzać na ich zakupie. Warto skorzystać z naszej oferty. Zapewniamy części zamienne najlepszych marek, dające kierowcy gwarancję niezawodności na długi czas.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.