- Lokalizacja w aucie: Z lewej
- Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Typ skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASVA | 1212-TUCLH4WDAT |
BIRTH | 53523 |
FEBEST | HYMB-TUC20LH |
GSP | 519570 |
HBJAKOPART | J1790506 |
HYUNDAI | 21830-2E200 |
HYUNDAI | 218302E200 |
IMPERGOM | 70980 |
KAVO PARTS | EEM-4088 |
KIA | 21830-2E200 |
KIA | 218302E200 |
LYNXAUTO | ME-1792 |
MDR | GSP-519570 |
PATRON | PSE30625 |
TEDGUM | TED40055 |
TENACITY | AWSHY1124 |
VEMA | VE53523 |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.