- Napięcie [V]: 12
- Ciężar [kg]: 0,72
- Tryb pracy: Elektryczny
- Ilość biegunów: 5
- Gwarancja: 3 lata gwarancji
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 121-01-026 |
ABAKUS | 12101026 |
ACI AVESA | AEGR-717 |
ACI AVESA | AEGR717 |
ASHIKA | 150-00-0919 |
AUDI | 06A131501G |
AUTEX | 959030 |
AUTLOG | AV6009 |
DA SILVA | GR6026 |
DELPHI | EG10295-12B1 |
DELPHI | EG1029512B1 |
DIPASPORT | EGR146N |
DRI | 717720080 |
ELSTOCK | 72-0080 |
ELSTOCK | 720080 |
ELTA AUTOM | FDR257 |
ELTA AUTOM | XEG9160 |
ERA | 555049 |
ERA | 555049A |
FISPA | 834618 |
FISPA | 83618 |
FISPA | 83618UE |
FRECCIA | EGR12-138 |
GEBE | 930291 |
HBELPARTS | 70671000 |
HOFFER | 7518088 |
HOFFER | 7518588 |
INTERMOTOR | 14323 |
INTERMOTOR | EGR124 |
INTERMOTOR | ERV096 |
INTERMOTOR | LEGR035 |
IPD | 45-8025 |
IPD | 458025 |
JOHNS | AGR9539084 |
KAMOKA | 19016 |
KLAXCAR | 50044z |
LRT | AGR0111 |
MABYPARTS | OEV010033 |
MAG | 571822112022 |
MAPCO | 83804 |
MAXGEAR | 27-0159 |
MAXGEAR | 270159 |
MEATDORIA | 88588 |
METZGER | 0892058 |
MOBILETRON | EV-EU025 |
MOBILETRON | EVEU025 |
MOTAQUIP | LVER335 |
NISSENS | 98370 |
NRF | 48661 |
OSSCA | 08427 |
PIERBURG | 722785180 |
PIM | 40850146 |
QUINTON HA | XEGR77 |
RE-EX | VEG1082 |
SEAT | 06A131501G |
SIDAT | 834618 |
SIDAT | 83618 |
SIDAT | 83618UE |
TOPRAN | 113754 |
TRISCAN | 881329024 |
TTC | 0716042 |
VAG | 06A131501G |
VEMO | V10630005 |
VEMO | V106300051 |
VW | 06A131501G |
WILMINK | WG1026855 |
WILMINK | WG1408680 |
WILMINK | WG1408776 |
WILMINK | WG1494494 |
WILMINK | WG1724416 |
AUDI
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.
Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.
Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.