- System hamulcowy: BOSCH/BENDIX
- Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
- Rozmiar gwintu 1: 228x42
- Ciężar [kg]: 0,13
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT627 |
ATE | 03.0137-9020.2 |
ATE | 669020 |
AUTOFREN S | D3961A |
BORG BECK | BBK6018 |
BREMSI | SK0545 |
DACIA | 3140545000 |
DELPHI | LY1015 |
FERODO | FBA7 |
FIAT | 7550545 |
HAVAM | HP3545 |
JURID | 771005J |
KAWE | 105-0545 |
METZGER | 105-0545 |
NK | 7999545 |
OBTEC | 8002498 |
OJD | 0545 |
OJD | 105-0545 |
PEUGE | 4210545 |
PEX | 545 |
QUINTON HA | BFK366 |
RENAU | 7700545000 |
SEAT | 945054500000 |
TALBO | 9000545 |
TRW | SFK36 |
DACIA
|
FIAT
|
FSO
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
SEAT
|
TALBOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.