- System hamulcowy: LUCAS/TRW
- Rozmiar gwintu 1: 203x38
- Ciężar [kg]: 0,1
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03.0137-9158.2 |
ATE | 669158 |
AUTOFREN S | D3903A |
BORG BECK | BBK6132 |
BOSCH | 1 987 475 157 |
BREMSI | SK0678 |
CIFAM | 9128 |
DENCKERMAN | B160084 |
ERT | 310018 |
FERODO | FBA56 |
FRENKIT | 950678 |
HAVAM | HP3678 |
HELLA | 8DZ 355 200-111 |
HELLAPAGID | 8DZ 355 200-111 |
JPG | 4364002610 |
KAWE | 105-0678 |
MAPCO | 9133 |
MAPCO | 9763 |
MAXGEAR | 27-0386 |
METELLI | 9128 |
METZGER | 105-0678 |
MIN | MBA678 |
NK | 7948678 |
OJD | 0678 |
OJD | 105-0678 |
PEX | 678 |
PEX | 736 |
QUINTON HA | BFK362 |
TEXTAR | 97006400 |
TRISCAN | 8105 272532 |
VOLVO | 33406780 |
CITROËN
|
DACIA
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.