- Długość [mm]: 185
- Materiał: Termoplast
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 16
- Ciężar [kg]: 0,072
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 51
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Osłona przekładni kierowniczej FEBI BILSTEIN 38739 | 38739 |
1 szt. | Opaska zaciskowa FEBI BILSTEIN 38763 | 38763 |
1 szt. | Opaska zaciskowa FEBI BILSTEIN 38756 | 38756 |
Dodaj opinię
(22.08.2013)
Opinia wystawiona dla Zestaw osłon przekładni kierowniczej FEBI BILSTEIN 29657 (Oś przednia po obydwu stronach)
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 72453PU |
AKRON-MALÒ | 30159 |
AKRON-MALÒ | 301591 |
ATI | S4323 |
AUTEX | 507281 |
AUTOFREN S | D9321 |
AUTOMOTOR | PSD2280 |
AUTOMOTOR | PSD2380 |
Aslyx | AS-200429 |
BIRTH | 7845/KM |
BORG BECK | BSG3354 |
BSG | BSG 70-705-012 |
CAUTEX | 031536 |
CAUTEX | 031537 |
CITRO | 16 086 520 80 |
CITRO | 4066.80 |
COGEFA | 740.6680 |
CORTECO | 49399443 |
CORTECO | 49399543 |
DA SILVA | K5583 |
DELPHI | TBR4232 |
DEPA | 4323 |
DS | 4066.80 |
ERT | 510070 |
FAG | 841 0206 30 |
FARE SA | 15876 |
FARE SA | K15876 |
FARE-MX | 15876 |
FARE-MX | K15876 |
FIRST LINE | FSG3354 |
GOOM | SBK-0389 |
GSP-BR | 541034 |
GSP-BR | 541034S |
GSP | 541034 |
GSP | 541034S |
HART | 460 958 |
HEPU | 35-6276 |
IMPERGOM | 33352 |
IMPERGOM | 38954 |
IPD | 35-6276 |
KAWE | 8500 28010 |
KRAFTVOLL | 10020346 |
LEMFO | 34713 01 |
MDR | GSP-541034 |
MDR | GSP-541034S |
MEHA AUTOM | MH13747 |
METALCAUCH | 10145 |
METALCAUCH | 11145 |
MONROE | L28010 |
MOTORHERZ | RDZ0024MG |
OCAP | 0282393 |
OCAP | 0292393 |
OCAP | 0902394 |
OCAP | 1211606 |
PASCAL | I6C006PC |
PATRON | PSE6435 |
PEUGE | 16 086 520 80 |
PEUGE | 4066.80 |
PLYOM | P031536 |
PLYOM | P031537 |
QUARO | QS5282/HQ |
RECOFICIAL | D9321 |
RUV | 946620 |
SASIC | 2750005 |
SIDEM | 353.034 |
SKF | VKJP 2276 |
SPIDAN CHA | 59796 |
SPIDAN | 84143 |
STARLINE | 34.52.720 |
STARLINE | 34.52.721 |
STC | T410145 |
STC | T411145 |
STELLOX | 14-98011-SX |
SWAG | 62 93 8740 |
TOPRAN | 722 173 |
TRISCAN | 8500 28010 |
TRW | JBE367 |
UCEL | 41730 |
UCEL | 41730-T |
UNIGOM | 310349H |
VAICO | V42-0222 |
VEMA | 565101 |
VEMA | VE7845/KM |
WILMINK | WG2290739 |
WILMINK | WG2290835 |
WTI automo | B802288 |
YTT | Y5468 |
alp | ALP-000429 |
CITROËN
|
DS
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to niezwykle ważna konstrukcja, bez której prowadzenie samochodu nie jest możliwe. Zadaniem przekładni jest bowiem przekazanie siły mechanicznej na siłę osiową. To właśnie za sprawą tego elementu siła rąk, za pomocą której kierowca kręci kierownicą, przekazywana jest na koła, które ulegają skrętom.
Siła potrzebna do wprawienia w ruch kół jest zbyt duża, aby kierowca mógł ją swobodnie wytworzyć bez wsparcia. Dlatego też dzisiaj powszechnie stosowane są systemy wspomagania kierownicy. Niezbędny dla sprawnej pracy układu wspomagania jest specjalistyczny płyn. Olej do układu wspomagania kierownicy znacząco ułatwia prowadzenie samochodu, o ile nie dochodzi do przecieków. Jeżeli płyn przecieka, system traci swoją wydajność. Z tego właśnie względu producenci stosują uszczelki przekładni kierowniczej. Wykonywane zwykle głównie z tworzywa sztucznego, uszczelki gwarantują utrzymanie odpowiedniej ilości płynu w układzie. Wysokiej jakości układ wspomagani często działa sprawnie przez cały okres eksploatacji pojazdu. Usterki, a w konsekwencji konieczność wymiany np. uszczelek przekładni kierowniczej, zdarzają się dosyć rzadko.
Trwałość układu wspomagania bywa związana również ze stanem przekładni kierowniczej. Konstrukcja ta jest natomiast narażona na uszkodzenia mechaniczne, ze względu na położenie oraz swoją budowę. W celu uniknięcia awarii przekładni kierowniczej stosuje się osłony, chroniące poszczególne części konstrukcji przed uderzeniami. Przeważnie, podobnie jak uszczelki, osłony przekładni kierowniczej wykonywane są z tworzywa sztucznego.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.