Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe GIRLING do Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) IPARTS
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GIRLING
Klocki hamulcowe ATE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DELPHI
Klocki hamulcowe DR!VE+ Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FERODO
Klocki hamulcowe HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ICER
Klocki hamulcowe JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURATEK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAWE
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METELLI
Klocki hamulcowe MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OPTIMAL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ROTINGER
Klocki hamulcowe SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GIRLING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6103273
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
6103273
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Wysokość [mm]:  54,3
Długość [mm]:  105
Grubość [mm]:  18
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GIRLING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6107931
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
6107931
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość [mm]:  95,0
Wysokość [mm]:  49,0
Grubość [mm]:  18,6
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  2
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  190
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami prowadzącymi zacisk hamulcowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 225,00 zł
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

O klockach hamulcowych Girling

Klocki hamulcowe Girling charakteryzują się tym, że są projektowane w taki sposób, aby ich parametry były zgodne z fabrycznymi częściami, które montowane są w nowych samochodach opuszczających fabrykę. Girling zwraca szczególną uwagę na wysoką jakość materiałów, z których wykonane są klocki hamulcowe ze względu na ekologię, ochronę tarcz hamulcowych i redukcję pisków. Części te pokrywane są warstwą specjalnego lakieru, który ma właściwości antykorozyjne, a także zapewnia wytrzymałe ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze