Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA do Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10)

Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) DELPHI
Klocki hamulcowe DR!VE+ Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) DR!VE+
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) IPARTS
Klocki hamulcowe JP GROUP Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) KAWE
Klocki hamulcowe MEYLE Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SBS Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MK KASHIYAMA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MK KASHIYAMA
0 (0)
Kod produktu:
D2086H
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MK KASHIYAMA
Kod:
D2086H
Dla numeru OE:  0446526030
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z tarczami dystansowymi
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Grubość [mm]:  15,5
Długość [mm]:  140
Wysokość [mm]:  54
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Jak wymienić klocki hamulcowe?

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze